Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

te koud in de tent en mislukte hasj :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    te koud in de tent en mislukte hasj :(

    Korting op 420shop
    Hallo ,

    ik had even een vraagje heb een tentje van 400watt
    maar als het donker is bij hun dan zakt de temperatuur tot 18 graden ?
    kan dit kwaad voor de groei of opbrengtst ? zo ja hoe krijg ik die temperatuur omhoog ?

    dan had ik ook nog even een vraagje ivm hasj !
    ik had al hasj proberen maken van de bladeren die heb ik dan in de vriezer gestopt en daarna gezeefd met een nylon over een flesje, dan in een sylofaan pakje verpakt daarna met papier omwikkeld en dan nat gemaakt en 10 min in de oven op 180graden erna goed plat aangedrukt. en toch maakte ik het open en kruimelde het nog !!! wat kan er nou misgelopen zijn ? erg jammer zou ik het nog een keer over kunnen doen met hetzelfde blokje maar dan beter of niet !?

    weet er iemand wat raad ?

    thx

    #2
    Re: te koud in de tent en mislukte hasj

    18 graden kan nog wel hoor. De wortels staan dan nog wat warmer, en daar gaat het om.
    Die hasj moet je gewoon beter persen denk ik.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: te koud in de tent en mislukte hasj

      ja heb hem nu onder de tafelpoot gestopt mss dat dat een verschil gaat maken ! oke dan kan ik veder met mijn plantjes !

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: te koud in de tent en mislukte hasj

          Hallo , nja ik weet niet echt hoe je die lekkere smaak erin krijgt ! bij mij is het ook mislukt ! was de eerste keer ! ik heb het met knipafval gemaakt maar van plantjes die nog niet volgroeid waren en ik denk dat er te weinig thc opzat bij mij ! je kunt het op de manier maken gelijk je zelf zegt en er bestaat ook nog een andere maar dat leek me zoveel moeilijker !

          Comment


            #6
            Re: te koud in de tent en mislukte hasj

            Ja, ik weet natuurlijk niet hoe geperste homemade hasj proeft.
            Ik heb op Drugs Inc op Discovery gezien hoe ze dat in Marokko doen. Maarja, "gezien" en nadoen is iets anders natuurlijk.
            Die man pakte bestoven wiet, fijn maken, in een kuip met zeef onderaan, plastiek erover, paar trommelkloppen en al meteen +25g pure thc.
            En ik maar shaken als een gek voor een latje hasj van 4cm lang en maar 2mm dik.

            Misschien dat ik me toch zo'n pers ga aanschaffen of iets dat kan fungeren als pers. Volgens mij moet ge echt de "olie" uit die thc persen om die echte smaak er in te krijgen. Maar ik zou het echt niet zeker weten.

            Wat mij wel zorgen baarde was dat men zelfs Valium gebruikt voor het versnijden van hasj :s

            Comment


              #7
              Re: te koud in de tent en mislukte hasj

              Heb je geen bankschroef ?
              Als je een auto hebt, de krik eronder, hasj ertussen

              In Marokko is bijna alle wiet bestoven.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: te koud in de tent en mislukte hasj

                kneden ipv persen kan ook, er moet voldoende wrijving zijn om de kristallen kapot te maken zodat de olie vrijkomt en je hash krijgt.
                tussen folie en met een deegrol erop los is nog een andere methode.

                Comment


                  #9
                  Re: te koud in de tent en mislukte hasj

                  Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                  Heb je geen bankschroef ?
                  Als je een auto hebt, de krik eronder, hasj ertussen

                  In Marokko is bijna alle wiet bestoven.
                  Ja ik heb dat allemaal ter beschikking. En dan gewoon persen zonder verhitten?

                  Ja klopt van Marokko. Anders mogen ze hem niet telen Het wordt pas illegaal als men de thc uit de bestoven wiet zeeft.


                  @Cplifj thanks. Misschien beter gewoon de deegrol gebruiken dan. Ipv deze op het einde te gebruiken als de "hasj" al uit de oven komt.
                  Allez, ik heb dat maar ene keer gedaan zo hoor. Ik vind het de moeite niet nogmaals te zeven en al dat werk in de oven te steken. Ik vond het echt vies van smaak in de oven. Misschien volgende maal eens met deegrol en bankschroef klooien

                  Comment

                  Bezig...
                  X