Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

graag een voedingshulplijn

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

graag een voedingshulplijn

Korting op 420shop
    ik zit met een klein probleem die er eigenlijk mischien wel geen is ik gebruik van voeding het starterspakket van "HESI" en zal eens vertellen wat er allemaal in dat pakket zit met de verhoudingen bij

TNT complex 50ml/10l
    wortelcomplex 50ml/10l
    bloeicomplex 50ml/10l
    fosfor plus 25ml/10l
    supervit 1 druppel op 4,5l ------regelmatig 1 druppel op 4,5l water voor extra energie
    powerzyme 20ml/10l ----mag ik 1 tot 2 maal geven per week

het probleem is als volgt, de dames hebben nu vanaf het zaad boven was 3 weken voorgroei gehad, toen maakte ik gewoon 10l water aan met 50ml TNTcomplex-50ml wortelcomplex-4druppels supervit en 20ml powerzyme die ik pas vanaf week 2 beginnen geven ben, nu had ik niet opgemerkt dat powerzyme maar 1-2 maal gegeven mocht worden dus ben ik daar nu een weekje mee gestopt, nu zou ik terug de powerzyme willen geven maar aangezien ik dit maar 1-2 maal mag geven per week heb ik dit nu apart gemaakt op basis van 2l water, nu is mijn vraag hoeveel ml powerzymewater zou ik nemen per dame bij mijn voedingswater, ik heb ook nog magnesiumsulfaatwater staan om het magnesiumtekort terug op peil te brengendus dit zijn de dingen die ik nu moet geven eigenlijk maar weet niet in welke verhoudingen ik die zou geven

powerzymewater ???????????ml per dame
    magnesiumsulfaatwater ???????????ml per dame
    de gewone voeding ??????????ml per dame

de dames krijgen nu normaal een 300ml water met de voeding erbij maar dat zou ik nu optrekken naar 500ml water met voeding omdat ze het zeker mogen hebben nu, dus zou graag weten met hoe ik mijn 500ml het best verdeel met de powerzyme-magnesium en de voedinghopelijk heb ik het een beetje duidelijk uitgelegd waar ik naartoe wilalvast bedankt op voorhand

---------- Post added at 23:35 ---------- Previous post was at 23:34 ----------

precies niet veel growers die me kunnen helpen
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

Re: graag een voedingshulplijn

Mijn advies is. als je de gelegenheid hebt om je planten elke dag water te geven doe dit dan ook per dag. Ik weet niet hoeveel planten je hebt staan maar elke plant heeft weer net iets meer nodig als de andere. Ik heb net mijn eerste kweek af uit een 1,2x1,2x2,0m tent. Ik had hier 5 planten in staan wel uit een stek en niet uit zaad. In de eerste 2 weken voor groei maakte ik maar 1 liter water aan voor alle 5 de planten. dus 200ml p/p. Ook zette ik de onderkant van de tent blank met water totdat ik zag dat de wortels er aan de onderkant van de pot eruit kwamen. Nadien heb ik alle planten gemiddeld 1 liter water gegeven. En aan het einde dus vanaf week 5 bloei overgegaan op 8 liter water voor alle planten. Dit wel per dag en dus elke dag nieuw water gegeven.
    Kijk zelf hoe de grond aanvoelt. Als deze nog vochtig is later op de dag nog eens kijken. De planten kunnen beter iets te droog staan als te nat. Hopelijk heb je hier wat aan. Maar je zult zelf wel zien wat voor jou het beste werkt.
    Ik gebruikte zelf exelent voeding. Lees de verpakkingen goed en houd je daar in het begin aan. Doen ze het goed niets veranderen. En probeer anders een tijdschema van HESI te krijgen. Zijn zouden je namelijk het beste advies hierover kunnen geven.

grtz biertje

Comment

planten krijgen telkens 1x per dag te drinken en ondertussen al een oplossing gevondentoch bedankt voor je tip biertje

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

vind je toch in mijn kweekverslag Q?? daar kan je toch de foto's zien van hoe ze zijn de planten???

Comment

Je stelt toch hier je vraag ?
            Ik weet niet of je een verslag hebt, en waar ik dat kan vinden als er geen link bij staat.
            Ik lees honderden posts op diverse forums elke dag.
            Als je hier een vraag stelt, zul je alle info er ook bij moeten zetten toch..
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ja kon idd mijn vraag mischien gesteld hebben in mijn verslaghier vind je dit Q, zal morgen ofzo nog eens een fotoupdate posten

Comment

Bezig...
              X