Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen grond+voeding

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vragen grond+voeding

Korting op 420shop
    Wat is een goede combinatie

Ik heb gehoord als ik batmix gebruik hoef ik weinig bij te voeden en in de eerste paar weken
    Niks?

Ik dacht of batmix of lightmix met een plagron set met alle voeding die nodig is

Waneer begin je
    Met voede als je zaadjes Zijn uitgekomen..

Re: Vragen grond+voeding

moet je even rondbladeren in de meeste kweekverslagen en een beetje opzozken wat het beste bij jou profiel past maar ik zou eerst eens goed lezen en leren voor je met voeding begint want 1ML voedin op een lieter teveel kan reeds nadelige gevolgen hebben voor je plantjes ik ben ook maar beginnende en daglijks aan het rondneuzen op deze sit je vind echt alle antwoorden op je vragen gr
    LED there be light and fotosyhnteses was born

Comment

Ja maar ik heb aleen een iPhone en als je daar alles mee moet opzoeken word het niet makelijker heb al erg veel geleerd in een korte tyd

Comment

Plagron Batmix;
        pH: 5,8 en 6,2
        EC: 1.4 en 1.6

Ik zelf gebruik Canna Terra Prof. Dit is te vergelijken met Batmix. Ik voed vanuit zaad de eerste 4 weken niet bij. Daarna begin ik mondjes maat te voeden.

Gr Q

Comment

En de wortelstimulater gebruik je die ook pas na 4 weken?

Comment

ben zelf zo begonnen,voorgroeien in de badkamer onder tl in plastic bekertjes,lamp gewoon 24 uur aan.ik vulde de bekertjes me lightmix,en gaf ze 40 ml lauw water.had eerst met een warme schroef gaatjes aan de onder kant van het bekertje gemaakt.met die 40 ml moesten ze het gewoon een weekje volhouden.en daarna na een dag of 12 in de bekertjes over potten in royalty mix van plagron,is hun meest bemeste aarde.pot je ze over in potten van minimaal 18 liter dan hoef je alleen de laatste 4 a 5 weken bloei wat voeding te geven.wil je ze lang laten voorgroeien,dan is een keer in de week een bio groei voeding genoeg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dutchbodybuilder View Post
              En de wortelstimulater gebruik je die ook pas na 4 weken?
              Wortel stimulator gebruik ik alleen bij stekjes of als ik vanuit stekblokjes vertrek. Dit ook maar alleen bij het inweken.

Comment

Comment

beter is om een kuiltje in je batmix te maken,en daar een beetje lightmix of zaai en stekgrond in te doen,door de lagere ec,starten ze dan sneller op.

Comment

Bezig...
                  X