Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaadjes meteen in 18 l pot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaadjes meteen in 18 l pot

    Korting op 420shop
    Kan als je zaadjes zijn uitgekomen direct in een 18 l pot omdat ik vaak hoor dat mensen overpotten enz
    Onderbouw je antwoord als het niet kan

    #2
    Re: Zaadjes meteen in 18 l pot

    gaan prima, als je ze maar op de juiste diepte plant en licht vochtig houdt
    je kan ze ook gewoon meteen in de aarde doen als je er folie over spant met gaatjes.
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Zaadjes meteen in 18 l pot

      Top zal is kijken wat de beste en makelijkste wijzen van ontkiemen is en daaarna meteen de grond in

      Comment


        #4
        Re: Zaadjes meteen in 18 l pot

        ga je voorgroeien of meteen op 12/12?

        als je nog lang gaat voorgroeien zou je ze wel eventueel in 1 literpotjes kunnen zetten,dan 6 en dan 18.
        zo word t meestal gedaan!

        ikzelf wil zo min mogelijk stress geven en tijd besparen door ze gelijk de definitieve plek te geven in de grond!
        sigpic

        Comment


          #5
          Re: Zaadjes meteen in 18 l pot

          Ik ga wel even voorgroeien en uiteindelijk gaan scroggen met K2 zaadjes

          Comment


            #6
            Re: Zaadjes meteen in 18 l pot

            oh oh laat k2 nu net een heele .. groeier zijn.heb veel ervaring met weinig planten per m2 en k2 groeit echt langzaam.neem een kort bloeiende haze of een pp .ik krijg zonder netje erboven,met pp op 2m2 in 4 weken groei me ruimte vol met 5 planten.helaas wel met stekken.

            Comment


              #7
              Re: Zaadjes meteen in 18 l pot

              Ik wil niet brutaal zijn maar Je NAAM en durf het dan bijna niet tevragen
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Zaadjes meteen in 18 l pot

                Wat te vragen

                ---------- Post added at 06:38 ---------- Previous post was at 06:36 ----------

                Bedankt voor de info tumble

                Comment


                  #9
                  Re: Zaadjes meteen in 18 l pot

                  K2 in een scrog met eventjes voorgroeien. K2 is ongeveer de kortste soort die je maar kunt bedenken, dus met eventjes voorgroeien gaat dat zeker niet lukken.

                  Zet dan beter 25 K2-tjes per m2 om een beetje oogst te behalen. Dus niet in 18 liter potten maar in 6,5 liter potten.

                  Comment


                    #10
                    Re: Zaadjes meteen in 18 l pot

                    met al je vragen,ook over de gebruikte voeding,zou je het beste hetzelfde moeten kopen als de 10 andere die meedoen aan de nomercy wedstrijd.die gebruiken maar 3 flesjes voeding,waarvan maar 2 tegelijk.ook kweken ze uit zaad.degene die de voeding heeft ontwikkeld kijkt ook af en toe op het forum.als ik voor de eerste keer zou starten zou ik me gewoon aanmelden als deelnemer 11 en ze bestoken met vragen

                    Comment


                      #11
                      Re: Zaadjes meteen in 18 l pot

                      Ja vraag doe je bodybuilding? zo ja dan graag foto
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        Re: Zaadjes meteen in 18 l pot

                        Hahaha ja anders heb ik die Nick niet en als ik foto's plaats weet de hele wereld dat ik wil kweken mis pm ik je wel dan verwacht ik van jou ook foto's hahaha

                        ---------- Post added at 13:10 ---------- Previous post was at 11:51 ----------

                        Wat is dat???? En waar gehehe

                        Comment

                        Bezig...
                        X