Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
gaan prima, als je ze maar op de juiste diepte plant en licht vochtig houdt
je kan ze ook gewoon meteen in de aarde doen als je er folie over spant met gaatjes.
oh oh laat k2 nu net een heele .. groeier zijn.heb veel ervaring met weinig planten per m2 en k2 groeit echt langzaam.neem een kort bloeiende haze of een pp .ik krijg zonder netje erboven,met pp op 2m2 in 4 weken groei me ruimte vol met 5 planten.helaas wel met stekken.
K2 in een scrog met eventjes voorgroeien. K2 is ongeveer de kortste soort die je maar kunt bedenken, dus met eventjes voorgroeien gaat dat zeker niet lukken.
Zet dan beter 25 K2-tjes per m2 om een beetje oogst te behalen. Dus niet in 18 liter potten maar in 6,5 liter potten.
met al je vragen,ook over de gebruikte voeding,zou je het beste hetzelfde moeten kopen als de 10 andere die meedoen aan de nomercy wedstrijd.die gebruiken maar 3 flesjes voeding,waarvan maar 2 tegelijk.ook kweken ze uit zaad.degene die de voeding heeft ontwikkeld kijkt ook af en toe op het forum.als ik voor de eerste keer zou starten zou ik me gewoon aanmelden als deelnemer 11 en ze bestoken met vragen
Hahaha ja anders heb ik die Nick niet en als ik foto's plaats weet de hele wereld dat ik wil kweken mis pm ik je wel dan verwacht ik van jou ook foto's hahaha
---------- Post added at 13:10 ---------- Previous post was at 11:51 ----------
Comment