Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

noob vraag srry

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    noob vraag srry

    Korting op 420shop
    hallo medegrowers nu zit ik met een vraag kan ik men zaailingen met een hps 400w son-t plus laten groeien alsk die meteen op 12/12 zet ?

    Grte De (domme) uil

    #2
    Re: noob vraag srry

    yep, met de juiste omstandigheden

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: noob vraag srry

        waarom vraag je het niet aan die zaailingetjes zelf ? wat is het voor een soortje ? foto's foto's !
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: noob vraag srry

          @moreweed spreek geen marihuana JIJ wel ? soortje is WW en foto's zitte van vandaag ondergronds daarom men vraag of het mogelijk is met een HPS op 12/12

          Comment


            #6
            Re: noob vraag srry

            ja hoor het kan wel, maar niet te dicht erop, en als je de keus hebt zou een paar tl-s erboven ook prima werken bv. Beetje groeitijd komt je opbrengst ook ten goede
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: noob vraag srry

              nu dicht hangt die niet +-80cm, van tl's en spaarlampen heb ik momenteel niks in huis en toen ik de hps aanstak was het van fuck fuck fuckerde fuck moest HPI zijn ! ga morgen eens zien voor wat tl's dat ik ze toch wat kan laten voorgroeien ! thx moreweed

              Comment


                #8
                Re: noob vraag srry

                zaailingetjes gaan lekker genieten van een hoge luchtvochtigheid dus als je kan een zak erond met paar gaatjes erin
                succes voor de rest
                LED there be light and fotosyhnteses was born

                Comment


                  #9
                  Re: noob vraag srry

                  Oorspronkelijk geplaatst door den uil View Post
                  fuck fuck fuckerde fuck moest HPI zijn ! ga morgen eens zien voor wat tl's dat ik ze toch wat kan laten voorgroeien ! thx moreweed
                  ze gaan het echt wel doen onder die bloeipot van je hoor, en ook wel goed genoeg om je niet te druk te maken om nu nog snel lampen te gaan vervangen. Voor de volgende keer > ontkiemen en voorgroeien gaat prima onder TL, en dat scheelt poen.
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment

                  Bezig...
                  X