Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@moreweed spreek geen marihuana JIJ wel ? soortje is WW en foto's zitte van vandaag ondergronds daarom men vraag of het mogelijk is met een HPS op 12/12
ja hoor het kan wel, maar niet te dicht erop, en als je de keus hebt zou een paar tl-s erboven ook prima werken bv. Beetje groeitijd komt je opbrengst ook ten goede
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
nu dicht hangt die niet +-80cm, van tl's en spaarlampen heb ik momenteel niks in huis en toen ik de hps aanstak was het van fuck fuck fuckerde fuck moest HPI zijn ! ga morgen eens zien voor wat tl's dat ik ze toch wat kan laten voorgroeien ! thx moreweed
fuck fuck fuckerde fuck moest HPI zijn ! ga morgen eens zien voor wat tl's dat ik ze toch wat kan laten voorgroeien ! thx moreweed
ze gaan het echt wel doen onder die bloeipot van je hoor, en ook wel goed genoeg om je niet te druk te maken om nu nog snel lampen te gaan vervangen. Voor de volgende keer > ontkiemen en voorgroeien gaat prima onder TL, en dat scheelt poen.
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment