Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietzaadjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietzaadjes

    Korting op 420shop
    Misschien een domme vraag maar stel hem toch. Hij zal vast wel eens gesteld zijn maar ben nu te lui om te gaan zoeken ernaar.
    Ik heb nog allemaal zaadjes van haze soortjes die ik uit de wiet topjes heb gevonden. Zullen dit allemaal herma's zijn of zouden er ook vrouwelijke tussen kunnen zitten?

    grtz biertje

    #2
    Re: Wietzaadjes

    Informatie over Binnen wiet kweken. Dit board is enkel bedoeld om informatie uit te wisselen en te discussiëren over binnen wiet kweken. Stel je vragen over het kweken van wiet in het daarvoor bestemde forum!

    Comment


      #3
      Re: Wietzaadjes

      Ja.....
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Wietzaadjes

        Hoeft niet maar kunnen wel vrouwelijke planten uitkomen. Meestal zul je zien dat je het geluk hebt dat er een vrouwtje bijzit. Ikzelf heb altijd het geluk van de 10 zaadjes 9 herma's te ontkiemen.

        Om erachter te komen zou ik ze gewoon lekker ontkiemen en eens kijken wat eruit komt. Het is mogelijk allemaal herma's te krijgen oftwel je krijgt bijna allemaal herma's met een enkele vrouw ertussen.

        Als je ze onder een lamp zet zou het kunnen zijn dat je maar 1 vrouwtje overhoud of geen enkele, dat zou stroomverspilling zijn en dus zou ik je aanraden ze gewoon in je tuin te zetten of ergens anders buiten, tot je zeker weet welk geslacht het is en dan of buiten te laten afbloeien of dan weer naar binnen te halen om onder de lamp af te bloeien.
        Last edited by ceBep; 13 February 2012, 17:34. Reden: quote verwijderd

        Comment

        Bezig...
        X