Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bloeitijd vanaf 12/12?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bloeitijd vanaf 12/12?

Korting op 420shop
    What the title says .

Vanaf wanneer loopt de bloeitijd eigenlijk? Dus laten we zeggen dat de bloeitijd van een bepaald soortje 8 tot 9 weken is, begint dat dan te lopen vanaf dat de lamp op 12/12 wordt gezet? Of is dat vanaf voorbloei? Of vanaf zichtbare bloei? Hoe moet ik dat precies zien?

Gr,

Rbt.

Re: Bloeitijd vanaf 12/12?

De bloeitijd loopt vanaf je je lampen op 12/12 hebt gezet. Als je dus 3 of 8 weken voorgroeit, begint de bloeitijd niet sneller of trager.

Greetz

Comment

bij stekken,kan je het moment nemen dat je ze op 12 uur zet,bij zaadplanten gaat het wat trager,omdat ze eerst nog wat door groeien,zou bij zaadplanten uitgaan van de eerste bloeiverschijnselen.

Comment

Dit zijn dan de geslachtskenmerken of?
        Last edited by ceBep; 2 February 2012, 20:47. Reden: quote bovenstaand bericht verwijderd

Comment

Comment

Invriezen
            Of binnen 3 a 4 dagen drogen en echt goed droog en dan in zakken of weckpotten op een donkere plek wegleggen en bij terugkomst meteen gaan curen

Ajo
            Ventje
            Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Ik begin altijd te tellen vanaf de eerste echte bloeiverschijnselen.
              Dat zijn dus niet die eenzame pistils, maar als je echte pruikjes gaat zien.
              QNQ094.jpg
              Je andere dilemma is niet handig uitgerekend dan.
              Zou ze toch niet in een paar dagen drogen, dat ga je zeker proeven, en dan kun je ze alsnog niet in zakken/weckpotten doen, want die moet je echt elke dag luchten de eerste twee weken anders zit het vol schimmel als je terug komt.

Zou ze dan toch maar in de tent laten hangen, en heeeel minimaal afzuigen, echt alleen voor de geur.
              Temperatuur aan de lage kant houden, als dat kan, graadje of 18 is genoeg.
              't Zal dan alleen wat te lang drogen, maar da's niet zo erg als te snel vind ik.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Alright. Bedankt voor de antwoorden. Ik hoop gewoon dat het klaar is 'op tijd', dan heb ik in principe nog 9 dagen om te drogen vooraleer ik vertrek. Bubblegum van Femaleseeds (http://www.femaleseeds.nl/webshop/bu...er-p-1557.html

Comment

Reken er maar niet op dat bubblegum in die 8 weken klaar is. Ik heb ze eens staan gehad en duurde wel degelijk langer als dat overal staat aangegeven.

0 = Ontkiemen
                  18/6 = Groeien
                  12/12 = Bloeien

Laatste week geen voeding meer geven in ieder geval. Suc6

Comment

Bezig...
                  X