Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help!! bij mijn 1st kweek op mapito

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

help!! bij mijn 1st kweek op mapito

Korting op 420shop
    dit is mij 1st keer dat ik zelf ga kweken op mapito het is al 1 keer fout gegaan dus als iemand mij wat advies kan geven ik heb zaterdag steken gehaalt en in de bloken gezet en water (met de hand) gegeven ec 1.4 hp 5.5 volzet ferro .ik wil ze zaterdag in de mapito plaatsen tot dinsdag en aftopen ( is af topen beter of niet ) en op 12 uur zeten (om de hoeveel dagen moet ik water geven en hoeveel water per plant)

Re: help!! bij mijn 1st kweek op mapito

lion-16 004.jpglion-16 005.jpglion-16 007.jpgzo zijn ze nu 27-jan

Comment

hi ze groeien langzaam heb ze nog een weekje in de groei gezet heb iemand advies

Comment

Hey ze zien er wel goed uit volgens mij welke soort plant is het?

Comment

optimaal groeien doen ze bij max 25 graden en hoge lv.je moet ze pas in de mapito zetten als de blokken goed door wortelt zijn.zorg ook dat de bodem waar je je blokken op voorgroeit niet te koud is,dus isoleren of verwarmings mat er onder.

Comment

hoi sorry heb het echt druk gehad maar kan iemand mij vertelen wat er gebeurt als je last van mugen krijg dank jullie voor julie reactie

---------- Post added at 10:23 ---------- Previous post was at 10:18 ----------

we zijn nu een maand veder ik heb ze nog een weekje langer in de groeie gelaten want ze groeiede wat langzaam (om dat ik ze had ik veel gestrest) maar nu gaat het voor mij wel goed er zijn nog wel een paar klein en een paar met geele blaaderen

Comment

Waarschijnlijk niet goed geworteld, op 12/12 gezet en nu weer 18/6. Lekker stressen voor je planten. Laat ze lekker 2 weekjes groeien dan zal dat beslist wel goedkomen.

Comment

ok dankje voel me al wat beter

---------- Post added at 15:00 ---------- Previous post was at 14:02 ----------

heb een vraagje over drain hoe hou ik dat in de gaaten ik zit nu in de derde weer 12/12 ik geef water met ph 5,8 ec 16 heb voor het eerst de drain gemeten en dat is ph 6,4 en ec is 1,9 (is dat goed niet goed )

Comment

1-3-2012 rasta 001.jpgrasta 004.jpgrasta 003.jpgrasta 005.jpgrasta 008.jpgrasta 012.jpgrasta 013.jpgrasta 016.jpg

Comment

Ziet er al goed uit

Comment

Bezig...
                    X