Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over dit topje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagje over dit topje

    Korting op 420shop
    IMG_0512.jpgIMAG0039.jpg

    #2
    Re: Vraagje over dit topje

    mooi man die met drie vertakkingen heb ik ook net tssn men amnees staan
    dit noemd trilateral branching is niets erg heeft ook geen nadelen voor de plant maar je zal er ook niet meer afhalen dan van een gewoon spijtig genoeg
    om te weten of je kan oogsten moet je je haartjes in de gaten houden
    als 75 percent verkleurd is moet je op je trichomen(kleine witte thc haartjes voor het menselijk oog) beginnen letten
    deze zijn glazig doorschijnend maar vanaf de haartje 75 %verkleurd zijn beginnen deze trichoompjes ook te verkleuren van glashelder naar milky white om dan amber te verkleuren
    als je lekker high wil worden dan kan je oogsten als de trichoompjes glashelder tot milkywhite zijn
    hoe meer amberkleurige je trichoompjes verkleuren hoe stonder het effect van je weed zal zijn
    aan jou dus de keuze wanneer juist te oogsten

    (correct me if im wrong guys) just a beginner but thats what i learned in the meanwhile!!

    grtz
    LED there be light and fotosyhnteses was born

    Comment


      #3
      Re: Vraagje over dit topje

      Lijkt me niets van gelogen.
      Wanneer oogsten topic hier.
      Last edited by QnQ; 30 January 2012, 09:19.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Vraagje over dit topje

        Bedankt voor de informatie omtrend de ''trilateral branching'' psykoaddict. Moest je zo een plant fimmen/toppen zou je toch in principe nog meer toppen krijgen aangezien je meer vertakkingen hebt? Kan je een plant manipuleren om 3 vertakkingen uit te lokken?

        Comment

        Bezig...
        X