Goeiedag,
ik ben ondertussen toe aan mijn 3e kweek, al altijd gebruik ik critical van rqs
deze maal zijn mij planten echter veel kleiner dan voordien!
ik zit nu in week 3 bloei en normaalgezien tegen nu staat mijn hok mooi groen
dit is nu slechts min of meer het geval, de planten zijn nauwelijks groter dan hun pot (11l) terwijl dit de vorige malen veel groter was
ik doe altijd ongeveer hetzelfde, ik heb enkel dit maal andere aarde gebruikt.
Andere keren gebruik ik de plagron aarde voorbemest en met perliet, deze maal heb ik aarde gebruikt met veen in, die iets goedkoper is in growshop alien.
Zou dit de reden van dit alles kunnen zijn? Ik dacht namelijk dat dit er nou niet zoooveel toe deed...
Sinds deze kweek ook gebruik ik een olieradiator in mijn hok zodat mijn lievelingen de koude overleven overdag.
Ik merk echter dat de planten die net naast mijn radiator staan er zeer belabberd uitzien en praktisch geen opbrengst zullen leveren, hoewel ze bijna vlak onder de lamp staan.
Nu vroeg ik me af hoe ik dit kan verhelpen..
Ik dacht aan vloerverwarming gespreid over mijn gehele hok eventueel maar weet eigenlijk niet of zoiets bestaat?
Kan iemand me verder helpen?
Alvast bedankt hoor
Groets
ik ben ondertussen toe aan mijn 3e kweek, al altijd gebruik ik critical van rqs
deze maal zijn mij planten echter veel kleiner dan voordien!
ik zit nu in week 3 bloei en normaalgezien tegen nu staat mijn hok mooi groen
dit is nu slechts min of meer het geval, de planten zijn nauwelijks groter dan hun pot (11l) terwijl dit de vorige malen veel groter was
ik doe altijd ongeveer hetzelfde, ik heb enkel dit maal andere aarde gebruikt.
Andere keren gebruik ik de plagron aarde voorbemest en met perliet, deze maal heb ik aarde gebruikt met veen in, die iets goedkoper is in growshop alien.
Zou dit de reden van dit alles kunnen zijn? Ik dacht namelijk dat dit er nou niet zoooveel toe deed...
Sinds deze kweek ook gebruik ik een olieradiator in mijn hok zodat mijn lievelingen de koude overleven overdag.
Ik merk echter dat de planten die net naast mijn radiator staan er zeer belabberd uitzien en praktisch geen opbrengst zullen leveren, hoewel ze bijna vlak onder de lamp staan.
Nu vroeg ik me af hoe ik dit kan verhelpen..
Ik dacht aan vloerverwarming gespreid over mijn gehele hok eventueel maar weet eigenlijk niet of zoiets bestaat?
Kan iemand me verder helpen?
Alvast bedankt hoor
Groets
Comment