Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

is mijn northorn light al klaar??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: is mijn northorn light al klaar??

de roze verpakking is gewoon feminized niet automatic dus die zijn 9-10weken bloei tijd
    gewoon plantje in de gaten blijven houden en met afgezuurd water 6.0-6.5ph nog een weekje spoelen
    dan 2dagen in een donkere ruimte (wel de lv laag houden tegen toprot)tschijnd dat dat ng een laatste topboostje zou geven
    grtz

---------- Post added at 21:26 ---------- Previous post was at 21:23 ----------

ik heb nu de laatste 2weken er 2 26w uvb lampe bijgehange nuttig of verspilling ?
    Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
    Je moet eigenlijk minstens een week voor het oogsten stoppen met voeding geven. Dus als je nu stopt, en nog even wacht met oogsten, dan is er niks aan de hand.

Je bent een van de weinigen die een LED-oogst afmaakt zonder extra lampen. Kun je iets meer vertellen over je ervaringen, en misschien een paar foto's plaatsen van de hele oogst? Ik zou ook graag het gewicht willen weten, maar dat moet natuurlijk nog even wachten.

Rook ze!
    LED there be light and fotosyhnteses was born

Comment

ik denk dat hij dood gaat,

hij stond in het tuinhuiis met verwarming enzo allemaal
      maar te tegels onder de deur zijn door de vorst omhoog gekomen en nu wil de deur niet meer los

iemand een idee?

Comment

Gasbrander erop en de tegels eruit breken

Comment

is het een idee om de hoodschakelaar uit te doen dat alle kweek shit uitgaan
          hij heeft al paar dagen geen water meer gehad
          en dat hij dan invriest of zich droogt?

Comment

Haha kan wel maar waarom trap je de deur er niet gewoon uit? Als hij geen water krijgt en je bladerdek gaat hangen dan zitten dadelijk alle grote bladeren door je toppen heen. Probeer dat maar weer goed te krijgen met die plakkerige troep.

Invriezen is normaal geen probleem. Moet het wel droog zijn, daarna pas invriezen anders gaat hij direct rotten bij ontdooien.

Comment

heb al geprobeerd maar de scharnieren zitten aan de binnen kant en het is een 3 punts deur
              dus hopen dat als beetje droogt en dan invriest en als ik er dan weer bij kan laten drogen met een graden of 40 50? dan drooogt die heel snel?

Comment

sla die tegels of stenen gewoon aan puin en net wat vale zegt ff wat verwarmen want voor de vorst uit de grond is ben je 4weken verder

Comment

Snap het ook niet helemaal hoor. Maanden werk gooi je nu zomaar weg in de vuilbak?!

Comment

Ff tegels uitklappen of met decoupeerzaag een reepje aan de onderkantdeur afzagen
                    dit is doodzonde!

suc6

Comment

Niet gaan zeggen dat de schep in dezelfde schuur staat he..
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

deur eruit voor 1 plantje ?

Comment

Blijkbaar heb je geen belang meer bij je plant, dus laat haar maar gewoon staan.

Comment

vant zomer kom ik met een come back dan heb ik daar geen gezeur meet van (vorst):@

Comment

Tot van de zomer dan maar

Comment

Hahaha, heb eigenlijk ook nog nooit tegels omhoog zien komen in een ruimte die verwarmd is Zal wel een emmer met water omgedondert hebben waardoor alles is dichtgevroren. Of je geeft zoveel water dat meer water onder je tegels zit dan in je pot. Anders kwamen je tegels niet omhoog.

Tip: Zet er een vleugeldeur in die kun je tenminste omhoog klappen. Dan heb jij in de winter geen problemen meer hahahaha
                                mercedes57.jpg

Zelfs voor 1 plant zou ik me tuinhuisje AFBREKEN al mijn bloed zweet en tranen zitten erin en ik zou niet eens kunnen slapen tot ik die plant in veiligheid had gebracht

Comment

Bezig...
                                X