Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

120w Ledlamp --> Northernlight Autoflower

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

120w Ledlamp --> Northernlight Autoflower

Korting op 420shop
    Hallo!

Ik heb een 120w ledlamp waar ik Autoflower mee kweek, maar weet iemand wat de lichturen in de doorwortelfase is en in de Bloeifase?

Las in het boek waar ik veel uit haal(voor normale planten met normale lampen)

Dat het 18 uur -6 dagen doorwortelen is
    En 12 uur -56 dagen bloeifase is

Heeft iemand vaker met led en/of autoflower gekweekt? en mij misschien daarbij kan helpen.

Mvg Ref0xX

Re: 120w Ledlamp --> Northernlight Autoflower

Een echte autoflower kan/moet de hele kweek op 18/6.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dus een echte wortel fase is er niet? Wanneer merkt de plant dan het seizoensverschil?
      En hoe hou ik de plantjes klein? Toch door weinig licht in de doorwortelfase?

Gr

Comment

Een autoflower gaat in bloei op leeftijd. Ongeacht het aantal donker uren. Als die 5 tot 8 nodes groot zijn gaat dat vanzelf de bloei in. Licht is gewicht dus wel veel licht erop. Een autoflower gedijt het beste op 81/6 of 20/4.

Comment

Zoals Monty zegt. Wanneer een autoflower gaat bloeien zit vooraf geprogrammeerd in de genetica van de plant. Een echte natuurlijke plant zal pas beginnen bloeien als moeder natuur zegt wanneer ze moet bloeien (seizoenen / licht). Een autoflower weet al vanaf het zaadje wanneer hij van plan is om vruchtjes aan te maken, ongeacht de condities.

Comment

Oke bedankt, is er wel iets of een tip waarmee ik de plantjes klein mee kan houden, dat de verdiepingen dichter op elkaar zit?

Gr

Comment

Een echte autoflower levert het meeste op als je op 12 uur afbloeit!
              sigpic
              Hy-Seeds.nl voor al uw zaden en nog veel meer tegen zeer scherpe prijzen!

Comment

amaai wat moet ge nu gaan geloven duizende verschillende meningen ik ben er nu nen kweek met autos 12/12 aant doen binnenkort start ik ene nieuwe automatics en ga die eens op 18/6 laten staan en zien wat het vesrchil maakt denkt dat dat het enige is wat erop zit

---------- Post added at 17:25 ---------- Previous post was at 17:23 ----------

goe kort houden gebeurt volgens mij door de lamp zo dich mogelijk bij de plantjes te houden (zonder deze te schaden natuurlijk)
                anders stretchen ze zich naar het licht
                LED there be light and fotosyhnteses was born

Comment

En overal hoor ik, dat autoflower echt Veeeel licht nodig heeft, en afbloeien? hoe lang bedoel je daarmee?

gr

Comment

ik heb het gewoon gevraagd aan rqs zelf en dit was hun antwoord:
                    woord van de firma zelf

---------- Post added at 06:32 ---------- Previous post was at 06:32 ----------

nou werd ik er geen fluit wijzer van ale wel verstaan dat 18/6 beter is punt andere lijn
                    LED there be light and fotosyhnteses was born

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AutoAmnesia View Post
                      Een echte autoflower levert het meeste op als je op 12 uur afbloeit!
                      Kan ik niet beamen. uit mijn eigen ervaring blijkt dat een autoflower het het beste doet op 18/6 of 20/4 gedurende de gehele cyclus. Dan levert ze je de meeste grammen. Hierbij laat ik buiten beschouwing of het rendabeler is als je gram/verbruikte stroom gaat rekenen.

Comment

Bezig...
                      X