Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

growtent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    growtent

    Korting op 420shop
    hoi iedereen ben nieuw hier en zou graag paar eigenkweekjes willen op zetten. Om wat te kunnen besparen want in de shops vind ik de weed redelijk duur worden.
    Nu zou graag een paar vragen stellen over growtenten. is dit goed voor de kwaliteit van de weed? in een tent kweken. nu is het veilig in een tent kweken.
    En waar kan ik aan een redelijke prijs volledige kweektenten kopen.

    #2
    Re: growtent

    eum..ik zie de link naar kwaliteit van eindprodukt niet helemaal (ja als het goed is zijn die dingen natuurlijk getest mbt afgifte van stofjes die je kweekresultaat kunnen beinvloeden. dat zit wel snor als je de verschillende tentkweekjes hier op JD een beetje volgt). Waar ze ideaal voor zijn is als je zelf niet wilt/kunt klussen om een maatwerkhokje in mekaar te schroeven. Als je je houdt aan de instructies van de growshop of tentleverancier, en je gezonde verstand blijft gebruiken is er hardstikke veilig in te kweken.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: growtent

      dankt en een adres voor tenten iemand liefst buurt van eindhoven tilburg daar tussen rond omgeving

      Comment


        #4
        Re: growtent

        sorry kan ik je niet mee helpen, maar check eens rond hier op JD, er i genoeg rumoer over (online) growshops met 18K leden zou ik denken
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: growtent

          marktplaats of dutch-headshop.
          online shops zijn goedkoper vaak
          One "small" step for a man....one giant tree for mankind

          Comment


            #6
            Re: growtent

            2dehands zijn ze meestal kapot. Er zijn inderdaad veel aanbiedingen tegenwoordig. Hele sets met alles erop en eraan.
            Nouja bijna alles.

            Als je het al 2dehands koopt moet je hem bij de mensen thuis gaan bekijken en zien of er geen licht doorheen komt, of dat de stangen niet scheef of verroest zijn. Is de ritssluiting nog in orde.

            Ik zou voor een nieuwe gaan, heb je de garantie dat hij in orde is en zo duur zijn ze tegenwoordig ook niet meer.
            Een doodle ter ere van popcorn! #GoogleDoodle


            Zo kun je alle sites even doornemen voor een leuk tentje dat bij jou past.

            Comment


              #7
              Re: growtent

              buurt eindhoven denk ik da je goedkoopst gaad zijn in desjop
              Home - Ondek hieronder een aantal van onze complete kweektenten door ons voor u samengesteld Zit uw maat complete kweektent met LED er niet bij? Geen zorgen

              Comment


                #8
                Re: growtent

                desjop in eindhoven is dichtste en beste voor u denk ik !!

                wil je verder gaan !! Dan raden we Alien aan

                altyd goed uitleg daar en gezellig om te komen
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment

                Bezig...
                X