Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnenwiet op zonlicht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Binnenwiet op zonlicht

Korting op 420shop
    Hallo mensen,

Ik zat mij eens te bedenken, of ik binnen wiet kon kweken op zonlicht. Ik heb een raam die ongeveer op het zuiden gericht staat, dus ik dacht dat h;et waarschijnlijk wel zou werken. Gewoon in de vensterbank een plantje neer zetten net zoals je ze ook wel eens bij de coffeeshop ziet staan.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Re: Binnenwiet op zonlicht

ja hoor, dat kan. Maar dat doe je dan niet voor de opbrengst....
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ik woon nog bij mijn ouders thuis, en ze vinden dat als ik met lampen ga kweken de stroomrekening te hoog word

Comment

Wanneer je het voor je raam gaat kweken zullen je ouders zeker problemen gaan krijgen met de lucht die zo plantje veroorzaakt.
        Want geloof me ruiken doen ze
        God was never on your side..

Comment

"hier mam, voor moederdag! een ruikertje"
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Tuurlijk kan dat.
            Het is dan inderdaad wel voor de sier, want er zal weinig rookbare wiet af komen, alleen een gestrekte stengel met wietblaadjes en in september misschien wat kleine groepjes pistils.
            Dan kun je misschien net zo goed wat hennepzaad uit vogelvoer gebruiken, da's niet zo duur, en geeft hetzelfde resultaat.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steffaboy View Post
              Ik woon nog bij mijn ouders thuis, en ze vinden dat als ik met lampen ga kweken de stroomrekening te hoog word
              Dan betaal je toch zelf de extra stroom. In ieder geval ben je dan goedkoper uit dan met shopwiet. De kostprijs van binnenwiet ligt nog altijd beneden 1 euro per gram.

Comment

Wat denkt men hier van de combinatie led/solartubes??

Smookse

Comment

Ik kijk nog wel even wat ik doe. Het is nog lang geen tijd ervoor

Comment

Zullen wel in leven blijven maar je moet er niet veel van verwachten. Je planten gaan hoog worden en strekken. Zonder koolstof filter is voor mij nog niet 1 plantje te doen i.v.m de geur in de bloei.

Maar het kan wel en met een beetje bijlichten met een normale lamp zou je plant eventueel een leeftijd kunnen berijken van 18 jaar

Ook kun je een kastje bouwen en in de zijkant een gat maken waar je een zijtak indoet, en binnen in de kast zet hang je een lamp en zet deze op 12/12 haha. Zo kun je wel wat goeie topjes kweken onder licht terwijl de rest van de plant gewoon verder groeit.

Vriend van me beweert dat dat werkt maar in de kast ook nog lang groeien voordat ze eindelijk bloeien...
                    Zou wel relaxt zijn als je een plant gedeeltelijk kunt laten afbloeien en de rest gewoon blijft groeien.

Recycling....

Comment

dat kan idd want een vriend van me heeft er zo een stuk of 3 staan in zijn veranda maar die zijn echt wel voor decoratie gewoon een lamp aankopen ofzo, stroomkosten zullen mischien een 30€ per maand zijn afhankelijk van de lamp...
                      Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Bezig...
                      X