Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek voor mij

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek voor mij

    Korting op 420shop
    Eindelijk begonnen met men eerste kweekje in de tent , helaas heb ik bij deze white widow een klein probleem onderaan de plant. De punt van het onderste blad vertoont een gele kleur is dit gebrek aan zuurstof , licht of een tekort/teveel aan voeding ? temperatuur ligt plus minus rond de 28 graden met de lamp (2x80w duo fluo) aan , en deze hangt een 15 tal cm boven de plant . Als voeding heb ik het pakketje van hesi gekocht , voor de rest hou ik het redelijk basic aangezien dit mijn eerste keer is

    Advies en comments altijd welkom

    DSC00082.jpg

    #2
    Re: Eerste kweek voor mij

    blijkbaar gaat de eerste foto niet open , bij deze nog eens proberen ...
    white widow.jpg

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Eerste kweek voor mij

        universele potgrond voor zaaien en stekken uit de lokale tuincentra hier in de buurt

        Comment


          #5
          Re: Eerste kweek voor mij

          Op zaai en stekgrond zal je zeker geen overvoeding hebben die is heel arm prima om in te zaaien en te stekken maar denk dat ze nu toch wat meer vragen. Ik zou ze ompotten is een grotere pot met een growmix.

          Comment


            #6
            Re: Eerste kweek voor mij

            Ja , dacht ik dus al ... ga volgend weekend dan maar eens tot aan de shop .

            thx voor de tip , verdere foto's volgen nog . Heb trouwens nog een white rhino staan die dit niet vertoont , maar wel die verkleuring in de bladnerven , kan je hier zien
            DSC00079.jpg
            Last edited by yezzuurr; 19 February 2012, 11:42.

            Comment


              #7
              Re: Eerste kweek voor mij

              DSC00083.jpgDSC00085.jpgDSC00086.jpgDSC00087.jpgDSC00088.jpgDSC00089.jpgDSC00090.jpgDSC00091.jpgDSC00093.jpgDSC00097.jpgDSC00099.jpgDSC00112.jpgDSC00117.jpgDSC00132.jpgDSC00134.jpg

              Ondertussen alweer een tijdje geleden , maar hier zijn enkele foto's van het verdere verloop .
              Links staat de white rhino (wr) , aan de rechterkant de white widow (ww). ww loopt naar zen laatste 1 a 2 weken voor de kop eraf gaat
              wr zal nog net iets langer duren heb ik zo'n vermoeden. ooo jaa zoals je kan zien , the sky is the limit :p had een 5 tal weken groei
              wat ik nu de volgende keer , met church & train wreck van greenhouse seeds , niet zal tegengekomen !

              Comment


                #8
                Re: Eerste kweek voor mij

                deze laatste foto is van de white widow plukke.jpg

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste kweek voor mij

                  Hier komt nog niet zoveel vanaf.
                  De volgende keer als je wel weer langere voorgroei hebt gedaan, kun je ze misschien beter ombuigen/knakken zodat ze niet zo dicht tegen de lamp aan komen.
                  En een HPS lamp zal ook beter zijn.

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste kweek voor mij

                    Beter zou ik zo niet direkt zeggen , ombuigen doen ze vanzelf aangezien ze tegen het dak groeide , maar of dit goed is betwijfel ik . HPS gebruik ik niet omdat het al een kleine ruimte is
                    en deze veeel te warm zou komen , zit nu met die duo fluor aan een 26 a 27 graden , dus ideale temp dacht ik.
                    Eens ze klaar zijn post ik nog een paar fotootjes met het aantal grammen erbij

                    Comment

                    Bezig...
                    X