Sta op het punt om een bestelling te maken maar ben nog niet zeker over enkele dingen, dus zoek ik hier raad.
Hier is de voorlopige bestelling:
1) Complete tent
*met DV12 schakelkast en hamerkap
2) Voeding
3) Potten
*16 potten.
4) Zaden
*20 power flower zaden.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vragen
Er loopt een aanbieding op de site:
Ik had nog geen basis voor de zaden voorzien, dus heb dat in ieder geval nog nodig.
- Is dit een voordelige aanbieding? Is grond aan te raden, of liever een andere bodem?
I.v.m. de potten:
- Zal ik gebruik maken van de potten vermeld in de bovenstaande bestelling? Of is 't toch beter om te investeren in deze: http://www.growshop-outlet.nl/irrigatie/smart-pots
- 16 potten v. 11L in de tent van 1.2m*1.2*m*2m, is dit ideaal? Of is het aangeraden om minder/meer planten te zetten?
I.v.m. de zaden:
- 16x Power Flower, is dit aan te raden als eerste kweek?
Zijn er nog dingen die ik zeker nodig heb en over 't hoofd heb gezien?
Tips en verbeteringen zijn ook welkom!
Mvg,
BrandNewguy
Hier is de voorlopige bestelling:
1) Complete tent
*met DV12 schakelkast en hamerkap
2) Voeding
3) Potten
*16 potten.
4) Zaden
*20 power flower zaden.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vragen
Er loopt een aanbieding op de site:
Ik had nog geen basis voor de zaden voorzien, dus heb dat in ieder geval nog nodig.
- Is dit een voordelige aanbieding? Is grond aan te raden, of liever een andere bodem?
I.v.m. de potten:
- Zal ik gebruik maken van de potten vermeld in de bovenstaande bestelling? Of is 't toch beter om te investeren in deze: http://www.growshop-outlet.nl/irrigatie/smart-pots
- 16 potten v. 11L in de tent van 1.2m*1.2*m*2m, is dit ideaal? Of is het aangeraden om minder/meer planten te zetten?
I.v.m. de zaden:
- 16x Power Flower, is dit aan te raden als eerste kweek?
Zijn er nog dingen die ik zeker nodig heb en over 't hoofd heb gezien?
Tips en verbeteringen zijn ook welkom!
Mvg,
BrandNewguy
Comment