Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig voor mij mooie plantj hij geeft gele roes bladeren zelf die uit de toppen komen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hulp nodig voor mij mooie plantj hij geeft gele roes bladeren zelf die uit de toppen komen

Korting op 420shop
    hoiii hoiii ik heb een probleem met mij schatj ze heeft gele bladeren met kleur van roest soms alle 5 de bladjes op 1 blad soms maar 2 of 3 van de bladeren zitten alemaal plekken op maak me eigen zorgen 2012-02-24 21.35.52.jpg2012-02-24 21.35.34.jpg2012-02-24 21.22.22.jpg

zoals je kunt zien zijn de eerste 2 foto een bladj die ik eraf heb gehaald om voorbeeld aan jullie te laten zien zonder het licht,,
    maar 1 plant zit echter boven helemaal onder de gele roestige bladderen alsjeblieft iemand hulp want zit echt zorgen te maken erover ??

het is volgens mij voeding te kort van magnesium,, maar weet niet zeker graag paar ervaren meningen..

Mvg Dnnzzz
    Last edited by dennz; 25 February 2012, 17:35.

Re: Hulp nodig voor mij mooie plantj hij geeft gele roes bladeren zelf die uit de toppen k

nobody ?? really need some help with this..

Vergat nog te vertellen over de schatj zelf natuurlijk..

is white widow,, staan al 6 a' 7 weken.
    ik geef a/b voeding + canne bloei voeding soms beetje + booster van elixer..En kan ik nog pk 13-14 hierbij geven want zitten veel goede voedingstoffen in???..

verder geef ik kraanwater zonder ph meting,, en geef het nu via de bodem in de tent dat langs onder opgezogen wordt..

ik doe verder 40 ml a & B voeding van allebei,, 15 tot 20 ml canne bloeivoeding,, 10 ml booster,, en dat al op 10ltr water,
    Dat dan 2 a 3 klatss op de bojjem ..

hoop dat iemand beetje info kan missen hierover alvast thanxx toch..

Mvg Dnnzz

Comment

Re: Hulp nodig voor mij mooie plantj hij geeft gele roes bladeren zelf die uit de toppen k

ik kan het mis hebben maar bij a+b voeding heb je geen aparte bloeivoeding nodig.
      en kweek je op aarde of een ander medium

pk13/14 is een booster voor de laaste 2-3 weken voor je gaat spoelen(alleen water geven dus)

Grtz
      Last edited by smokey_72; 25 February 2012, 19:00.
      My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

Comment

Okee dus kan het beste gewoon alleen nog a+b geven zonder de andere canna voeding..

Ik kweek op aarde, het is ook nieuwe aarde waar alles de eerst 3 weken in zit als het goed is..
        dus ben ook pas naar 2/3 weken a+b gaan geven..
        ik kan vanavond proberen meer foto's te maken ervan om meer te laten zien van de 2 plantjes die beetje ziek zijn..
        De rest is mooi groen sommige zijn beetje klein en sommige groot zoals ze horen te zijn met mooie bolletjes wiet

Nog 1 foto alleen wel in het licht
        Last edited by dennz; 25 February 2012, 19:46.

Comment

Bezig...
        X