Hallo Allemaal,
Ik ga eens proberen om wat plantjes binnen te kweken. Kunnen jullie me wat op weg helpen?
Ik heb al veel info verzameld de laatste dagen maar Ik heb toch een paar beginnersvraagjes...
1 - Heb ik genoeg licht ? Ik heb er wel wat over gelezen in het forum maar ik vraag het beter nog eens.
Ik heb twee Spaarlampen 125W groei Plug and Grow
Kleurcode 6400 K (blauw) 8100 Lumen.
tent 90x90x160
Plant(jes) Lowryder autoflower
2 - Welk filter/afzuig systeem raden jullie aan? Dat heb ik nog niet besteld.
3 - Op de uren dat de plantjes licht moeten hebben, bijvoorbeeld bij dat 12/12 systeem, kan je ze dan een paar uurtjes buiten zetten in de zon? of mogen ze alleen onder de lampen?
Misschien kunnen jullie me wat helpen om te beslissen wat ik nog moet aanschaffen. Hier is het bestellijstje van wat gaat binnenkomen:
Feitelijk had ik beter nog wat meer moeten opzoeken vooralleer te bestellen, maar ja...ben al 2 dagen aan't lezen
Artikelen:
1 x Enzymes 100ml Plagron
1 x Tijdschakelaar analoog
1 x Hygrometer aarde
1 x PH meter waterbestendig & temperatuur
1 x Roots 500ml Plagron
1 x CO2 tabletten No Mercy
1 x Alga Bloei 1 liter Plagron
1 x Alga Groei 1 liter Plagron
1 x Lowryder autoflower regular (10 zaden)
1 x Kweektent Darkstreet II Secret Jardin 90x90x160
1 x Fertometer bemestingsmeter
1 x Thermometer & hygrometer digitaal
2 x Spaarlamp 125W bloei Plug and Grow
2 x Spaarlamp 125W groei Plug and Grow
Alvast bedankt, als het goed lukt schrijf ik een gedetailleerd kweekverslag, beloofd
Ik ga eens proberen om wat plantjes binnen te kweken. Kunnen jullie me wat op weg helpen?
Ik heb al veel info verzameld de laatste dagen maar Ik heb toch een paar beginnersvraagjes...
1 - Heb ik genoeg licht ? Ik heb er wel wat over gelezen in het forum maar ik vraag het beter nog eens.
Ik heb twee Spaarlampen 125W groei Plug and Grow
Kleurcode 6400 K (blauw) 8100 Lumen.
tent 90x90x160
Plant(jes) Lowryder autoflower
2 - Welk filter/afzuig systeem raden jullie aan? Dat heb ik nog niet besteld.
3 - Op de uren dat de plantjes licht moeten hebben, bijvoorbeeld bij dat 12/12 systeem, kan je ze dan een paar uurtjes buiten zetten in de zon? of mogen ze alleen onder de lampen?
Misschien kunnen jullie me wat helpen om te beslissen wat ik nog moet aanschaffen. Hier is het bestellijstje van wat gaat binnenkomen:
Feitelijk had ik beter nog wat meer moeten opzoeken vooralleer te bestellen, maar ja...ben al 2 dagen aan't lezen
Artikelen:
1 x Enzymes 100ml Plagron
1 x Tijdschakelaar analoog
1 x Hygrometer aarde
1 x PH meter waterbestendig & temperatuur
1 x Roots 500ml Plagron
1 x CO2 tabletten No Mercy
1 x Alga Bloei 1 liter Plagron
1 x Alga Groei 1 liter Plagron
1 x Lowryder autoflower regular (10 zaden)
1 x Kweektent Darkstreet II Secret Jardin 90x90x160
1 x Fertometer bemestingsmeter
1 x Thermometer & hygrometer digitaal
2 x Spaarlamp 125W bloei Plug and Grow
2 x Spaarlamp 125W groei Plug and Grow
Alvast bedankt, als het goed lukt schrijf ik een gedetailleerd kweekverslag, beloofd
Comment