Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

400 watt hps lamp ook aan?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

400 watt hps lamp ook aan?

Korting op 420shop
    Hey swa

ik heb vanmiddag mijn zaadjes in de pot gedaan en moet nu ookal de lamp aan?

GR

Re: 400 watt hps lamp ook aan?

neeje louie, dar moete nog ffkes me wachten.

Comment

thanks hottie

---------- Post added at 22:36 ---------- Previous post was at 22:26 ----------

ik had me lamp al wel branden mhu

Comment

FF wachten hoezo? Als ze te koud staan duurt het wel ff voordat ze uitkomen.
        Als je de lamp aanzet is de bodemtemeratuus hoger waardoor het maar een paar dagen duurt.
        Bij mij duurde het totaal 3 dagen en einde van de 4de dag staken de kopjes boven de grond uit.

Leg er een warmtematje onder als je niet zoveel stroom wilt verbruiken, of je doet het zaad in een stukje nat wc papier en pakt ze goed in met vershoudfolie, stopt ze in je broekzak, en neemt ze mee naar bed, dan kiemen ze het snelst ik heb het zo ook al een paar keer gedaan. Ze gingen zelfs mee naar bed in en na 48 uur kon ik ze al inpotten want dan waren de worteltjes er al uit.

Als de zaadjes uitkomen en boven de grond uitkomen wel direct je lamp aanmaken.
        Ik had de lamp al aan dus ze waren het licht al gewend. Zou hem niet direct op 40cm hangen maar op 50 of 60 en elke dag 10cm naar onder gaan met je lamp anders verbranden je plantjes dalijk nog.

Comment

in je broekzak joh?
          lijkt me niet optimaal...grote kans dat je ze schade toebrengt...
          gewoon op schoteltje met natte keukenrol en op lauwe kachel leggen...met 2 daagjes kun je los...

Comment

Bezig...
          X