Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Babywiet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Babywiet?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Een tijdje geleden heb ik een zaadje van een vriend van mij gekregen:
    IMG_0263.JPG
    Ik heb deze tussen wc papier ge-ontkiemd en in de grond gestoken. Maandag ben ik op vakantie gegaan en was er nog niks uit. Nu is het dit:
    IMG_0262.JPG
    Het is een heel klein plantje, waarvan ik niet eens zeker ben of het wiet is. Weet iemand van jullie misschien of dit wiet is? Dit is mijn eerste kweek, dus vraag ik het me af. Er zitten niet van die mooie bladeren aan

    #2
    Re: Babywiet?

    Het kan heel best wiet zijn. De eerste twee bladen zien er altijd zo uit: Een beetje bol en zonder kartels. De volgende bladeren (over een dag of twee) zouden duidelijker wietblaadjes moeten zijn.

    Comment


      #3
      Re: Babywiet?

      okee, ik dacht al dat ik verkeerd zaad had ofzo

      Comment


        #4
        Re: Babywiet?

        Of je verkeerd zaad hebt kun je niet zien aan het plantje. Dan zul je toch echt aan je vriendin moeten vragen!
        Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

        Comment


          #5
          Re: Babywiet?

          Het kan een goed zaadje zijn... Maar ikzelf zou nooit tijd stoppen in een onbekend zaadje. De kans is veel te groot dat het mannelijk is, of niet sterk genoeg, of te weinig CBD, of een bloeitijd van 15 weken, of een smaak die me niet zint. Dan betaal ik liever een paar euro voor een commercieel zaadje, dat 90% kans heeft om precies te zijn wat ik wil.

          Comment

          Bezig...
          X