Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 x 600 watt of 2 x 1000 wat?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2 x 600 watt of 2 x 1000 wat?

Ok dus zo een lamp bestaat niet dat is wat me een ding duidelijk is.
    en buiten de energie kosten als we puur naar de lampen kijken wat is
    dan geschikter 1000w of is het verstandiger om met 600w te kweken?
    in een tent van 2,5x2,5x2 ? + hoeveel lampen kan ik hier beste plaatsen?

Comment

De vuistregel is: 600 watt per vierkante meter. Jij zou dus 3750 watt kunnen ophangen - wat je huisbaas niet gaat slikken en wat je onwelkom maakt op dit forum: Dan ben je namelijk geen hobbykweker meer.
      Ik zou zeggen: Koop een tent van 1x1 meter met 1 lamp van 600 watt.

Comment

Maar daar verdient-ie nauwelijks brood mee.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Brood verdien je hier niet met kweken, daarvoor is dit niet het geschikte forum. Daarvoor verwij(deren)zen wij je naar andere fora.
          Maar dit was je al duidelijk gemaakt, waarmee onze dank speciaal uitgaat naar de attentheid van de hobbykwekers, die hier van harte welkom zijn.

Comment

je betaald nu 100 pleuro voor je energie,met ze 2e vraag eens in je kennisenkring wat hun betalen,dan zal je zien dat zelfs kweken met een keer 600 watt super nadelig voor de huisbaas is.want dat is minimaal 30 euro per maand erbij,dan zal een 1000 watter wel 50 pleuro meer gebruik per maand zijn denk ik zo.de maten van de ruimte die je opgeeft zijn niet idiaal voor een 1000 wattert,die hebben wat meer hoogte nodig.voor 600 watt is 2 meter ruim voldoende.een 600 wattert beschijnt 120cm diep bij 1meeter breed,je ruimte is dus goed genoeg voor 4 keer 600.moet je wel een uitblaas mogelijkheid hebben het liefts een pijp 20 op je dak,of de schoorsteen openbreken,denk niet dat de huisbaas hier op zit te wachten.wanneer ga je nu vragen stellen over spaarlampen?

Comment

hhmm ok.. denk dat ik voor max 2 lampen ga anders word het voor mij heel moeilijk..
              Begin ook in te zien dat ik beter 600w in kan hangen.

@Tumble
              Over welke spaarlampen heb je het over dan?
              Zijn deze dan ook effectief of?

Comment

tjonge jonge.. lulle over opleidingen e.d.... en nog niet slim genoeg,,verder denken dan je neus lang is..aardige mensen bereiken het minst..dus geen risico,s lopen,maar daar wat aan doen! Gaat het niet,,dan gaat het gewoonweg niet!Gaat het wel,,dan go 4 iT.nl

Comment

Kunnen de mensen die elkaar afkafferen, contaminaties toewensen en te pas en te onpas retorische vragen stellen ook doorgewezen worden naar andere fora?

Comment

Beste vrienden misschien een dom vraagje als je een koolstoffilterhebt om de lucht te zuiveren kan je deze lucht al dan niet gebruike om je huis min of meer op te warmen?
                    Mvg orrel

Comment

Deze discussie is uit 2012... Misschien een beter idee om zelf een topic te starten of een geschiktere plaats vinden
                      Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Bezig...
                      X