Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower en geen autoflower

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Autoflower en geen autoflower

Korting op 420shop
    Hoi,

Ik heb een vraagje. Wat is het verschil tussen een autoflower en een normale wietplant?

Re: Autoflower en geen autoflower

Een autoflower is zoals de naam al doet vermoeden een klein wietplantje wat men in de auto kweekt.
    Door al het glas in de auto fungeert het als kas en dus als een prima kweekklimaat. Bijkomend
    voordeel is dat als je naar je werk gaat gelijk en met regelmaat je plantje kan onderhouden, ook heb je het voordeel dat je mobiel bent en dus je plantje constant in het zonnetje kunt rijden..

Je hebt ook nog semi- autoflowers en die zijn geschikt voor buiten en in de auto.

Gewone wiet wordt te groot en zonder verduisteren is er geen houden aan in een auto dus die plaatsen we alleen buiten..

Als je beetje had rondgesnuffeld hier had je deze antwoorden zo gevonden..

Suc6 en Smookse

Comment

Ghehehehe ik moet zeggen dat ik dit een zeer geniaal en behulpzaam antwoord vind,ga zo voort jongeman.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fl13r3flu1t3r View Post
        Een autoflower is zoals de naam al doet vermoeden een klein wietplantje wat men in de auto kweekt.
        Door al het glas in de auto fungeert het als kas en dus als een prima kweekklimaat. Bijkomend
        voordeel is dat als je naar je werk gaat gelijk en met regelmaat je plantje kan onderhouden, ook heb je het voordeel dat je mobiel bent en dus je plantje constant in het zonnetje kunt rijden..

Je hebt ook nog semi- autoflowers en die zijn geschikt voor buiten en in de auto.

Gewone wiet wordt te groot en zonder verduisteren is er geen houden aan in een auto dus die plaatsen we alleen buiten..

Als je beetje had rondgesnuffeld hier had je deze antwoorden zo gevonden..

Suc6 en Smookse
        whahaha fluiterke weer met zen perfecte antwoord :d hoe kom je erop
        sigpic

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
        Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

Comment

Ik wil het wel een keer proberen in de auto

Comment

geniaal gewoon.

Comment

doen maar dan wel een foto rapportage.

dan heb je hier volger numero " 1 "

succes alvast.

Comment

Resident in Tenerife, Spanje.
                3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

Comment

Bezig...
                X