Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

aantal vraagjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    aantal vraagjes

    Korting op 420shop
    hallo mede softdruggs gebruikers ik ben bob,
    ik rookte voor heen altijd wiet van de coffeeshop, maar word toch een beetje duur
    dus ik dacht ik ga een tentje halen met een spaarlampje om te groeien daar moet natuurlijk ook een afzuiging bij, denk ik ?
    deze wil ik ook gewoon gaan schaffen met een koolstof filter, komt er dan uit het filter nog wel een wietgeur of verdwijnt de geur volledig, ik heb namelijk liever niet een slang naar buite hangen want aan bijde kanten van mijn huis zou dit goed zichtbaar zijn, misschien andere opties?

    Zijn er misschien nog producten, of sites die jullie mij kunnen aanraden.

    alvast bedankt

    #2
    Re: aantal vraagjes

    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment


      #3
      Re: aantal vraagjes

      Hoi Bob,
      Deze website geeft je alle info die je nodig hebt.

      Comment


        #4
        Re: aantal vraagjes

        onwijs bedankt ik heb alles zo ongeveer kunnen vinden behalven of mijn afzuiging nou echt naar buiten moet omdat anders mijn hele huis naar de wiet ruikt, zelfs met een filter ?

        Comment


          #5
          Re: aantal vraagjes

          nee hoor als je de juiste filter gebruikt !! kan je gewoon binneshuis afblazen

          filter gaat wel maar ettelijke rondes mee he dus na verloop van tyd begin je het te ruiken !! tyd voor nieuwe filter dan denk ongeveer 3 rondes per canfilter

          groetjes
          Last edited by k1; 8 March 2012, 10:23.
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment


            #6
            Re: aantal vraagjes

            helmaal top nou dan gaat het allemaal wel goed komen denk hopelijk over een aantal maandjes ofzo me eige wietje roke

            Comment


              #7
              Re: aantal vraagjes

              bij deze !! alvast veel geluk toegewenst
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment


                #8
                Re: aantal vraagjes

                tof man zit er over na te denken om een kastje om te bouwen is ongeveer 170x50x70 lxbxh zou een computer fan genoeg zijn of wat heb ik nodig ?

                Comment


                  #9
                  Re: aantal vraagjes

                  Drie rondes maar ? Dat ligt wel aan de gebruiker denk ik.
                  Mijn vorige meter-filter heb ik 2.5 jaar mee gedaan, en toen pas, voor de zekerheid, vervangen. Hij lekte nog niet.

                  @bob, check deze topics ook even als je toch bezig bent met lezen
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: aantal vraagjes

                    dankjewel man ben 2 dage ziek thuis heb eigelijk full time zitte leze wil me wel een beetje verdiepen voordat ik een wiet-beul zou worde

                    ---------- Post added at 16:46 ---------- Previous post was at 15:46 ----------

                    toch nog een vraagje hoe meer ik lees hoe meer ik precies wil weten haha
                    ik wil met tl gaan verlichten (lekker goedkoop, niet heel veel geld tot mijn beschikking nu)
                    welke buizen +fittingen zijn aan te raden heb hier en daar wel wat gezien ben t weer vergeten en kan t niet terug vinden
                    alsvast bedankt

                    ---------- Post added at 16:47 ---------- Previous post was at 16:46 ----------

                    en werkt een koolstof filer toevallig ook met een computer fan of is dat te weinig druk ?

                    Comment


                      #11
                      Re: aantal vraagjes

                      TL lekker goedkoop? Vergeet het maar. Voor spaarlampen geldt hetzelfde. Het goedkoopst werk je met HPS-lampen. Die geven nu eenmaal het meeste rendement in lumen per opgenomen watt vermogen. Trouwens in aanschaf zijn TL's met armatuur niet of nauwelijks goedkoper van HPS-lampen. Ga maar na hoeveel je kwijt bent aan 600 watt aan TL's met armatuur.

                      Comment


                        #12
                        Re: aantal vraagjes

                        als ik 600 watt aan tl's ophang is er geen plek meer voor planten denk niet dat dat de bedoeling is ?, ik wil zowiezo of spaarlampen of tl lampen welke zijn aan te raden ?

                        Comment


                          #13
                          Re: aantal vraagjes

                          TL: kleurtemperatuur 6500 Kelvin voor de groeiperiode en 2700 Kelvin voor de bloeiperiode.
                          SL: de meeste hebben een kleurtemperatuur van 2700 Kelvin. In principe kun je daar onder groeien en bloeien. Er zijn ook SL's van 4000 Kelvin, maar je komt ze niet zo vaak tegen. Die zijn wel wat beter voor de groeiperiode dan de 2700 Kelvin lampen.
                          Het merk maakt niet zoveel uit.

                          Comment


                            #14
                            Re: aantal vraagjes

                            hangt af van je ruimte, maar anders pak je beter meteeen een spaarkanon van 125watt of meer. kost ca 50 euro inc kap, beter resultaat. ook spaarlamp. en zoals in ander topic ook wordt aangegeven door X, beter lichtspectrum
                            Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

                            Comment


                              #15
                              Re: aantal vraagjes

                              @ikdus welke site had je dat gezien met kap etc, ik heb me maten wel wat aangepast ik will 1 200 watt sl doen met armatuur maar ik kan nergens een beetje goedkope armatuur vinden

                              Comment

                              Bezig...
                              X