Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik snap niet waarom mensen al beginnen met kweken zonder eerst info te zoeken.
Maartoch.. Wat voor lampen gebruik je?
Hoe hoog is je hok/tent? Welke soort kweek je? Werk je met stekjes of met zaadjes?
De meesten voorgroeien de plantjes tot een hoogte tussen de 15-20 cm voor ze de bloei in gaan, behalve als je een hele wilde haze kweekt.
Lampen komen pas op optimale hoogte in de bloei. Meer kan ik niet beantwoorden omdat je te weinig info geeft.
Ik begrijp ook 73ed's reactie, maareh als je echt high-grade wil leren kweken dan spit je toch het forum rond. Lees je de kweekverslagen, lees je de hoe-en-wat-kweekruimte enz enz.
En hier steek je dan veel tijd in, echt heeeeeeeeeel veel tijd. En geld. Want je kan niet op de eerste plaats staan voor een dubbeltje, neem dat maar van me aan ouwe!
Als je daadwerkelijk de moeite hebt genomen om rond te lezen dan is de kans groot dat je weinig hoeft te vragen om een start te maken.
Misschien wel, om de puntjes op de 'i' te zetten. Of voor een bevestiging.
Als die daadwerkelijk de moeite had genomen om rond te lezen dan had die gozer die deze vraag had gesteld deze vraag als onnozel bestempeld.
Alles staat immers hier op het forum, eventueel elders.
Het internet is groot, heeft veel informatie en we zitten niet meer op een 56k verbinding.
Maar nee, de meeste knakkers zijn totaal geobsedeerd door lampen. Dat is het eerste wat ze in huis halen.
Zo heb ik d'r ook eentje een paar jaar geleden gekend; zeggen dat het veel te heet wordt in zijn hok @ een 600watter -vind je het gek- die mafklapper had niet eens een afzuiger, laat staan een filter.
Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets
Toen ik net begon met kweken, nog niet zo heel lang geleden, wist ik ook niks. Ik ben wel op internet gaan zoeken en informatie opgedaan. Heel enthousiast ging ik aan de slag en liep al snel tegen theorie versus de praktijk aan. Onzeker over wat ik moet doen in mijn specifieke geval, soms best lastig. Ook ik heb op het forum wat dingen geplaatst die wellicht onnozel waren met de kennis van nu.
Ook daar kreeg ik wat felle reacties op.
Ik zie het zo; Ik ga er vanuit dat het een nieuwe enthousiaste beginneling is die we moeten stimuleren. 1 berichtje met "Leuk dat je begint! Kijk hier en daar dan vind je wat meer info" klinkt toch al veel leuker?
hallo
ik heb een vraagje want heb 25jaar niet meer gekweekt en kben wel beetje veel vergeten,
groeiperiode was tussen de 40 en de 60 Procent,MAAR HOEVEEL PERCENT LUCHTVOCHTIGHEID IK MEOT INSTELLEN IN DE 2DE WEEK VAN DE BLOEIPERIODE dat weet ik niet meer;
IK HOOP en WACHT op eeen GOEDE INFORMATIEVE BRON
veel dank aan JULLIE ALLEMAAL,gr,DANNY DHONDT
Informatie over Binnen wiet kweken. Dit board is enkel bedoeld om informatie uit te wisselen en te discussiëren over binnen wiet kweken. Stel je vragen over het kweken van wiet in het daarvoor bestemde forum!
Ik begrijp ook 73ed's reactie, maareh als je echt high-grade wil leren kweken dan spit je toch het forum rond.
high-grade ? zie niks over high-grade, is tog hobby forum
Oorspronkelijk geplaatst door [I
WeedoHolic schreef:[/I] Maar nee, de meeste knakkers zijn totaal geobsedeerd door lampen. Dat is het eerste wat ze in huis halen. Zo heb ik d'r ook eentje een paar jaar geleden gekend; zeggen dat het veel te heet wordt in zijn hok @ een 600watter -vind je het gek- die mafklapper had niet eens een afzuiger, laat staan een filter.
was wel warm zeker dat je nu nog zo heet van ben!
Oorspronkelijk geplaatst door [I
RollUp schreef: [/I]Ik zie het zo; Ik ga er vanuit dat het een nieuwe enthousiaste beginneling is die we moeten stimuleren. 1 berichtje met "Leuk dat je begint! Kijk hier en daar dan vind je wat meer info" klinkt toch al veel leuker?
Tuurlijk is het een hobbyforum, maar kennelijk ben je niet op de hoogte van deze term of de definitie ervan.
Dan laat ik je er bij deze kennis mee maken > http://www.thefreedictionary.com/high-grade
Dus highgrade kweekofielen zitten hier wel; als je men moet geloven (a.d.v kweekverslagen) kweek je na een tijdje toch echt een beter wietje dan in een dure, maar vooral afzettende,ketterse shop.
Nah word er verder niet warm van, maar lachwekkend vind ik 't allerminst
Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets
Comment