Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

female zaad of regulier zaad voor stekken?????

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

female zaad of regulier zaad voor stekken?????

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

Wie kan mij helpen.Ik zit met het volgende:Als over een paar weken de ijsheilige is geweest.(geen nachtvorst meer)Dan ben ik van plan om een paar moederplanten buiten te zetten zodat ik hier mn stekken van kan nemen.Nu dacht ik ergens gelezen te hebben dat je stekken alleen van regulier zaad kan maken.JE KUNT ANDERS HERMAFRODIET KRIJGEN???????.
    Wie weet dit?

Please help me

Gr ED

Re: female zaad of regulier zaad voor stekken?????

lijkt me sterk... maar echt zeker weet ik het ook niet, want ik heb nog nooit met gefeminiseerd zaad gewerkt.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

met gefeminiseerde zaden heb je eerder kans op herma's als met fatsoenlijk regulier zaad.
      maar als je geen fatsoenlijk regulier zaad kunt krijgen van 'n bepaald soort is het beter de gefeminiseerde versie te gebruiken!!!
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

@ Angel777 Als ik het goed begrijp is regulier zaad beter als female zaad.
        ik dacht dat het wel handig was die female zaden.Maar hoe ik het zo lees van jullie dan krijg ik de indruk dat er veel zaad word verkocht wat niet deugt.
        Graag jullie meningen hier over.
        Alvast bedankt
        Gr Ed

Comment

stekken kan ik er allezins perfect van maken female*
          en idd groter kans op herma's dat weer wel, maar neem een goed zaadbedrijf female seeds en denk dat
          de kansen op herma al aardig verdwijnen natuurlijk heb je het ook zelf voor een stuk in de hand
          & herma is niet zo erg zolang dat je het maar niet te vroeg begint te krijgen

Comment

Zover ben ik nog niet Mister Frank,Hoe kan ik dit zelf in de hand houden?
            Ik dacht dat een herma juist je oogst kan verpesten.Een herma maakt toch ook stuifmeel aan?
            Sorry hoor heb hier nog niet veel kaas van gegeten
            Help me op weg AUB
            Gr ED

Comment

alles wat je moet weten staat al diverse keren op het forum vermeld dus het zou tijdverspilling zijn als ik daar nu weer 'n heel verhaal over zou moeten gaan beginnen.
              er is zoveel info te vinden als je 'n klein beetje eigen initiatief neemt..
              minderjarigen moet je ook steeds alles voorkauwen!!!
              dus bij welke groep hoor jij
              HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Nou sorry hoor Angel777,

Heb ik je iets misdaan?Ik ben inderdaad een klein jong dat alles nog moet leren.En ik had allang in bed moeten liggen.
                Kom op zeg: LATEN WE HET GEZELLIG HOUDEN.Ik zoek lekker zelf naar de info.
                In ieder geval TOCH BEDANKT.

Groeten kleine Ed

Comment

Heyyyyyyyyyyyyyy,

Dit vinden wij ouwe lullen gezellig
                  Lekker die pubers afzijken die stom genoeg hetzelfde doen dan (de meeste) wij.

Klopt trouwens wel dat wij af en toe niet begrijpen waar de .............onwetendheid vandaan komt.
                  Gebruik dus eerst de zoekfunctie van dit forum, anders denken wij al snel dat de talloze letters door ons oudjes voor niets gevingerd zijn.

Suc6, Halleluja Jezus Maria.
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Om lid te worden moet je minimaal 18 jaar zijn.
                    Je dient de
                    regels van het forum te lezen!

Zodra je een account hebt aangemaakt kan je profiteren van de voordelen van je lidmaatschap!

Ben je nieuw op het forum? maak hier een account aan!
                    Zodra je bent aangemeld volg dan de onderstaande instructies:

Stap 1. Om misverstanden te voorkomen moet je de regels lezen en naleven!
                    Stap 2. Stel jezelf even voor bij: Member Introduction
                    Stap 3. Lees de Handleiding van het forum door. (zie ook de veel gestelde vragen)
                    Stap 4. Stel eventueel je profiel naar wens in.

Zodra je deze 4 stappen hebt doorgenomen kan je een eigen topic aanmaken.

Als je een topic aanmaakt, kijk dan eerst:
                    - of je vraag / topic nog niet bestaat (Search Functie)

Nou sorry hoor Angel777,

Heb ik je iets misdaan? nee
                    Ik ben inderdaad een klein jong dat alles nog moet leren.En ik had allang in bed moeten liggen.ojee
                    Kom op zeg: LATEN WE HET GEZELLIG HOUDEN. het is gezellig als we niet steeds alles moeten blijven voorkauwen wat al zovaak beschreven staat.
                    moeten we dan iedere keer weer dezelfde tekst opnieuw gaan schrijven als de vraag vaak voor komt???

Ik zoek lekker zelf naar de info. daarvoor is de info ook op dit forum bij elkaar verzameld zodat iedereen dit kan doorlezen om er wijzer van te worden!!!
                    In ieder geval TOCH BEDANKT. graag gedaan
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Hallo Angel777,

Moet even zeggen dat je wel gelijk hebt.Ik heb niet voldoende gezocht naar info.
                      Maar als je volwassen bent kun je ook als een volwassen vent antwoord geven.
                      Ben echter geen puber meer,maar ook een ouwe lul zoals jullie.Heb alleen niet zoveel ervaring als jullie.
                      Zal jullie niet meer lastig vallen met PUBER VRAGEN en zal goed naar de leraren luisteren.
                      Nogmaals sorry.Was niet mn bedoeling om jullie kwaad te maken.
                      Heb veel respect voor jullie uitleg overal en heb ook al veel gelezen.En veel geleerd.(geen vragen stellen als er al een topic over bestaat)
                      Ga mij aub niet behandelen alsof ik een kind ben van 16.

Groeten Ed

Comment

aaahhh toe dan Ed, kom op... eentje ... een zo'n heerlijk kuttige pubervraag (ik heb er in dit topic nog geen enkele gezien namelijk)

we zijn hier allemaal kwekerts, geen leraren -was dat maar waar man, dan liet ik me dus echt meteen omscholen! Je hebt je hardstikke netjes weken geleden al voorgesteld (met daarbij vermelding van leeftijd), ik zie nergens problemen eigenlijk. Nou heb ik mn lenzen niet in... dus als er wel zaken zijn om te vermelden dan graag een wat groter lettertype
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Hee Moreweed,

Ik heb nog nooit zoveel gelezen over wiet als de afgelopen weken.Ik heb trouwens mn antwoorden hoor.
                          Stond in een topic van 2009.Kreeg het gevoel dat je eerst alles moet lezen voordat je een vraag mag stellen.
                          Hou er over op.Ik snap het van Angel ook wel.
                          Gr Ed

Comment

okidoki

en ja man, er staat hier inmiddels echt waanzinnig veel

Comment

Comment

Bezig...
                              X