Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8000 kwh in 3 maanden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    8000 kwh in 3 maanden

    Korting op 420shop
    Hallo,Ik zit al dagen met koppijn te overdenken hoe dit te gaan doen.Na 3 maanden zit ik al op 8000kwh en wil nu weg op die locatie. Ik zit te denken aan:- gewoon betalen en de juiste stand doorgeven- 7000 kwh minder doorgeven, komt er een opnemer van de energieleverancier als je het contract bij hun opzegd?- de meter terug laten draaien.Laat ik benadrukken.dat ik echt geen gezeik kan gebruiken.Laat weten wat jij het beste vindt.Thanks, japjum.

    #2
    Re: 8000 kwh in 3 maanden

    Gewoon betalen !!

    Comment


      #3
      Re: 8000 kwh in 3 maanden

      heb je dat echt gebruikt joh ? leuke hobby

      als dat je daadwerkelijke verbruik is geweest zou ik gewoon dokken, dat heb je er ook wel uit gehaald neem ik aan. Linksom of rechtsom ga je op de middellange termijn zowiezo voor de bijl, zulk soort clubjes weten je altijd wel te vinden. Meteen over de brug komen scheelt dan serieuze rente, incassokosten en wat niet meer.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: 8000 kwh in 3 maanden

        Bedankt voor jullie reacties.Ik maak me alleen zorgen dat ze de petten gaan inlichten als ik betaal en ze opeens bij een andere locatie op de stoep staan?.

        Comment


          #5
          Re: 8000 kwh in 3 maanden

          gewoon betalen natuurlijk.op andere locatie ook gewoon betalen,maar dan op naam van je vriendin,of iemand anders.was het zo koud daar dat je zoveel verbruikte met een hobbykweek?

          Comment


            #6
            Re: 8000 kwh in 3 maanden

            dat zou toch zoiets zijn als het slachten van de kip die gouden eieren legt... neu, politie wordt juist ingelicht als je niet of te laat betaald EN er is serieuze verdenking wat betreft je doel met dat stroomverbruik.

            Normaal zou ik hier nog wat neerzetten over dat het op dit forum gebruikelijk is om je even voor te stellen in de member introduction sectie, maar iets zegt me dat dat niet nodig zal zijn... heb je de regels hier wel bekeken ?
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: 8000 kwh in 3 maanden

              Dat stroomverbruik in 3 maanden, kan toch alleen maar voor 1 ding zijn? Maar jullie raden mij aan te betalen en niet terug te draaien? Pand is al heel vaak verhuurd aan verschillende personen.Verder goed bruikbare tips.Zal mij eerdaags eens voorstellen ouwe reus.

              Comment


                #8
                Re: 8000 kwh in 3 maanden

                Grof rekenwerk: 500 euro per maand; ongeveer 6000 watt aan lampen; kweekvloer van 10 vierkante meter, oogst van 6 kilo per twee maanden, inkomsten 12.000 euro per maand...

                Dus betaal gewoon die electra, man. Je bent rijk genoeg om niemand te hoeven bestelen.

                Comment


                  #9
                  Re: 8000 kwh in 3 maanden

                  daar ben ik het helemaal mee eens blani . het zijn kosten die je van te voor kan berekenen toch .

                  Comment


                    #10
                    Re: 8000 kwh in 3 maanden

                    `Yep, betalen is de beste optie.

                    Comment


                      #11
                      Re: 8000 kwh in 3 maanden

                      Betalen is ook geen probleem. Wil alleen gezeik bij andere locatie omdat energieleverancier gaat lullen over 8000 kwh in 3 maanden.Maar jullie denken dat dit geen vaart loopt?

                      Comment


                        #12
                        Re: 8000 kwh in 3 maanden

                        Betaal maar, 8kW in 3 maand is geen hobbykweek btw, dus

                        Comment

                        Bezig...
                        X