Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

aparte bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    aparte bladeren

    Korting op 420shop
    hallo, ik kweek Big bang autoflowers. ik heb ze na het ontkiemen meteen in de batmix gedaan, en ze kregen al toen ze hun eerste bladeren toonden onvolledige bladeren aan. ze groeien verder goed enzo. maar dit is dus al vanaf het begin. nu denk ik dat het door de te zware bemesting komt. ik heb momenteel maar een foto die ik kan posten, misschien dat het vanaf daar al te zien is. zelf denk ik dat het door de batmix komt maar kan iemand dit bevestigen? bij mn andere plantje die ik er na 3 weken in heb geplaatst zijn de bladeren nog altijd goed gegroeid.

    foto's
    (linkse blad)
    dag 10.jpgdag 32 (2).jpg

    Alvast bedankt voor antwoord!

    Joepje

    #2
    Re: aparte bladeren

    Ben geen expert maar ze zien er zeker overvoed uit, wat voor verlichting gebruik je, en hoe ver hangt ie vanaf de grond?
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: aparte bladeren

      Gewoon een 400 watt hps en zeker 50 cm erboven

      Comment


        #4
        Re: aparte bladeren

        dat blad krult wat op dat komt doordat het een tijdje te warm was, dit lijkt mij het waarschijnlijkste en verder zien ze er goed uit niet veel mis mee.

        Comment


          #5
          Re: aparte bladeren

          Laat de natuur maar z'n hang gaan, die zien er goed uit.

          Comment


            #6
            Re: aparte bladeren

            Opkrullend blad kan ook een teken zijn van lichte overvoeding. Batmix heeft voldoende voeding voor de gehele cyclus en daardoor in het begin iets te veel.

            Verder niet zo heel erg groot probleem, WinterWolf heeft gelijk


            Oorspronkelijk geplaatst door WinterWolf View Post
            Laat de natuur maar z'n hang gaan, die zien er goed uit.
            Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

            Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

            Comment


              #7
              Re: aparte bladeren

              bedankt voor reacties, toch was het wel wat overvoeding want de bladeren hadden ook verschillende kleuren groen op het blad en wat vervormingen, maar nu de groei verder gaat worden de bladeren steeds mooier en sterker dus het is nu een mooi plantje. volgende keer gewoon voorgroeien in minder gevoede grond

              Comment


                #8
                Re: aparte bladeren

                ziet er mooi uit, komt zeker en vast wel goed, juist wat letten op de warmte, & ev. lv wat verhogen droge ze minder uit en gaan de bladere niet spitser staan of hangen

                Comment


                  #9
                  Re: aparte bladeren

                  omdat ik er niet een speciaal topic voor wil openen doe ik het nog maar even hier :
                  dag 42.jpgdag 42 (6).jpg
                  mijn plantje ziet er nu zo uit, zijn dit de eerste tekenen van het in de bloei gaan? deze foto is gemaakt van de top van het plantje. dit is mijn eerste kweek dus ik vraag graag wat hulp. dus mijn vraag is of dit bloeiverschijnsel is, en zo ja hoe lang zou hij dan al in de bloei staan? (ik moet de 3/4e week bloei een week lang voeding meegeven aan mijn water

                  Comment


                    #10
                    Re: aparte bladeren

                    Dat is idd je eerste ware bloei in de toppen, begin maar met weken tellen.

                    Comment


                      #11
                      Re: aparte bladeren

                      dus dit is echt de eerste week? want ik had ergens gelezen dat een plantje al eerder in bloei gaat, maar dat dit dan nog niet te zien is. dus dat hij dan bv al anderhalve week bloeit.

                      Comment


                        #12
                        Re: aparte bladeren

                        Ja, al naar gelang hoe oud de plant is als je die op 12/12 zet duurt het een paar dagen tot 3 weken voordat dat in de echte ware bloei in de toppen gaat. Ik zie bij jouw pistels in de toppen dus dit is week 1 van de ware bloei.

                        Comment


                          #13
                          Re: aparte bladeren

                          oke ja ik gebruik autflowers, maar die is vandaag al 42 dagen oud! terwijl deze 3 weken groei zouden moeten hebben. wel had hij een grote groei achterstand omdat hij zo'n 2 weken heeft geleefd onder zonlicht.

                          Comment

                          Bezig...
                          X