Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelfde tent, voeding, medium en stekken... Toch 3x minder opbrengst?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zelfde tent, voeding, medium en stekken... Toch 3x minder opbrengst?!?

    Korting op 420shop
    Hey aan iedereen met wat meer verstand van zaken...
    Vind het echt kut maar is wel zo...
    Het enige echte verschil is de ligging van de tent.
    Bij mij staat ze in een aparte kamer welke verwarmd is door een gaskachel die de koude 'aangezogen' buitenlucht opwarmt. En bij mijn kameraad staat ze in een slaapkamer op de eerste verdieping welke warme lucht vanuit het huis 'aanzuigt'.
    Kan dit zo een verschil maken???

    #2
    Re: Zelfde tent, voeding, medium en stekken... Toch 3x minder opbrengst?!?

    Overvoed, overbewaterd,onderbewaterd, te koud, te warm, hoogte van de lamp, het kan van alles zijn.
    Het kan ook de CO2 zijn uit je gaskachel, als die de tent in gaat dan kan dat enorme verschillen opleveren vooral wanneer je met een hoge luchtvochtigheid en temperatuur werkt.

    Een zeer goeie kweker kan met CO2 1,5g per watt halen, een minder ervaren kweker mag al blij zijn met ,5g per watt.

    Comment


      #3
      Re: Zelfde tent, voeding, medium en stekken... Toch 3x minder opbrengst?!?

      Oorspronkelijk geplaatst door Helghast View Post
      Een zeer goeie kweker kan met CO2 1,5g per watt halen, een minder ervaren kweker mag al blij zijn met ,5g per watt.
      Nou, niet zo goed je best doen en je oogst 5gram per watt
      Nah, nu even zonder gekkigheid. Misschien heeft die stekkenboer van je je stekken verkocht onder de naam van.
      Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
      Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

      Comment


        #4
        Re: Zelfde tent, voeding, medium en stekken... Toch 3x minder opbrengst?!?

        vertel eerst hoeveel gram je minder hebt per plant dan kunnen we praten

        Comment


          #5
          Re: Zelfde tent, voeding, medium en stekken... Toch 3x minder opbrengst?!?

          ?
          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

          Comment


            #6
            Re: Zelfde tent, voeding, medium en stekken... Toch 3x minder opbrengst?!?

            heb je ook hetzelfde zaad? en welke?

            Comment


              #7
              Re: Zelfde tent, voeding, medium en stekken... Toch 3x minder opbrengst?!?

              Is dit je tweede kweek? Rare vraag misschien maar we hadden laatst een discussie dat de tweede kweek altijd minder is. Over het waarom lopen de meningen nog uit elkaar. Ik hou het op "over-enthousiasme", kweken is soms ook geduld hebben en even niks doen
              Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

              Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

              Comment


                #8
                Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                Comment


                  #9
                  Re: Zelfde tent, voeding, medium en stekken... Toch 3x minder opbrengst?!?

                  Helemaal mee eens.

                  Comment

                  Bezig...
                  X