Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

autoflowers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

autoflowers

Korting op 420shop
    Hoi, dit zijn mijn autoflower dames, ongeveer 25 dagen oud.

Laatste week zijn ze erg gegroeid.

Nu is mijn vraag of ik bladeren, die de toppen bedekken, of gewoon grote bladeren, moet of kan wegknippen

Zodat de toppen meer licht krijgen, of zodat de toppen meer krijgen omdat anders de grote bladeren onnodig veel voeding krijgen?
    Of moet ik het gewoon zo laten?

Zien ze er verder goed uit? Soms vind ik de randen een beetje te ''donker'' groen, misschien komt dat door de groei?

Ze staan in goldlabel special mix, 400W hps, water 150-200ML per dag ph 5,9. Nog geen voeding gehad, behalve wortelstimulator in het begin.

Foto's hier onder!

img4977k.jpgimg4975u.jpgimg4974l.jpg

Re: autoflowers

Oorspronkelijk geplaatst door stonezoon View Post
    Nu is mijn vraag of ik bladeren, die de toppen bedekken, of gewoon grote bladeren, moet of kan wegknippen

Zodat de toppen meer licht krijgen, of zodat de toppen meer krijgen omdat anders de grote bladeren onnodig veel voeding krijgen?
    Of moet ik het gewoon zo laten?
    Interessante vraag waar ik ook wel het antwoord op wil weten.
    Dat weten de heren Kweekofielen vast wel
    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

Meer blad is meer fotosynthese!!
      Blad weghalen doe je alleen voor ventilatie of omdat het verrot is.

Suc6 en Smookse

Comment

Om te groeien en te bloeien heeft ze energie nodig.
        Het blad zorgt daarvoor.
        Haal je het weg, krijg je vertraging.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

bedankt voor de antwoorden!

Comment

de bladeren dienen om de voeding en al het werk te doen doe je die weg kan het zijn dat het stopt met groeien of bloeien of zelfs niet wilt bloeien trek de punten van het blad open en stek je scheutje er door zo geeft hey terug licht en zoals je al gelezen het hoe meer bladeren hoe meer je plant kan groeien en bloeien
            maar ze zijn goed bezig heb zelf autoflower 10x big bang 10x green o matic
            als je bladeren wilt af doe alleen beginnen van van onder bij mij ben ik nu aan de 5de week en bij mij zijn
            de 6 onderste bladeren weg ik heb dat gedaan en ze zijn nog heel wat gegroeid mss kan je dat ook doen als je wilt dat ze nog groter worden en ik zou al beginnen met voeding ik heb dat al van de 2de week gegeven en ze hebben daar nie van afgezien of iets alles wat ze krijgen kunnen ze gebruiken e je ziet wat dat je doet e komt anders eens kijken naar mijn forum ik zal je opvolgen moest je nog met een vraag zitten vraag het je maar e maar ziet er zeker al goed uit goed bezig lol

slitbit

Comment

Blad is de motor van de plant, wat moet je meer weten?
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Dat melk de "witte motor" is..

Comment

Bezig...
                X