Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gele kleur in de kern...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Gele kleur in de kern...

Korting op 420shop
    IMG00814-20120322-2301.jpg in de kern is hij wat geel gekleurd in het echt is het een beetje erger als op de foto, wie weet hier raad mee?

Groetjes Rich kwekers

Re: Gele kleur in de kern...

Welke aarde heb je gebruikt en meet je ph?
    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

universele potgrond, ph meet ik niet

Comment

Dan ben ik bang dat het aan je universele potgrond ligt. Op het forum staat genoeg over soorten potgrond. Universele potgrond is gewoon echt geen aanrader omdat het niet de juiste structuur en voeding heeft.

Ik heb geen ervaring met jongelingen nu al overpotten naar een goede grond, (te koop bij een growshop).

Ph kan ook een reden zijn, maar meestal als de ph te laag is. Zal bij jou het geval niet zijn. Al zou ik je wel aanraden hier rekening mee te houden gezien de best wel grote invloed op je oogst.

Comment

de ph waarde is te hoog vermoed ik dit kan ik verminderen door voeding te geven maar hij staat nog maar 12 dagen in de groei. Beter even wachten tot die bloeiperiode ofniet?

---------- Post added at 00:11 ---------- Previous post was at 00:00 ----------

universele potgrond is goed staat er op de site van wiet-zaden.nl

Comment

Ik zou geen voeding geven, dit veroorzaakt een overvoeding van je plantjes. Dat kunnen ze op dit moment echt niet aan.

Er zijn geloof ik wel wat trucjes om je Ph waarde te laten dalen zonder gelijk een Ph- vloeistof te kopen, geloof dat groene thee werkt. Met de vloeistof is een ph meter wel essentieel.

Ik zou in ieder geval even wachten met overpotten tot andere gereageerd hebben.

---------- Post added at 00:13 ---------- Previous post was at 00:12 ----------

Als de website het zegt, dan zal het zeker kunnen Ideaal is het volgens mij niet echt.

Comment

Ik denk dat hier gewoon helemaal niks geks aan de hand is hoor. Nieuw gevormd blad zal eerst de tijd moeten krijgen om voldoende bladgroenkorrels aan te maken voordat dat groen kan kleuren. Het is volkomen normaal dat het nieuwe blad in je groeischeut lichtgroen tot tegen he gelige aan is.

Comment

Bezig...
              X