Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stroomkabel voor aftappen en vraag over aarde met Hesi producten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stroomkabel voor aftappen en vraag over aarde met Hesi producten

    Korting op 420shop
    Ik heb de Hesi aarde groei producten gekocht, maar nu vraag ik me af op welke aarde ik die het best kan gebruiken. (de meeste opbrengst)
    Kan ik die alleen op aarde die voor 3 weken aan voedings stoffen heeft gebruiken of op alle aarde?

    Moet ik dan de eerste 3 weken geen voeding geven behalve wortel complex?
    Of moet ik dan ook gewoon het schema van hesi aarde volgen? Ik ben namelijk bang dat ik ze teveel voeding ga geven.

    Ik had ook ergens gelezen dat bat mix niet goed is voor stekjes, te sterke voeding.
    Dan vraag ik me af waarom mensen die kopen want dan moet je toch overpotten en dus nog meer grond kopen of heb ik dat verkeerd?
    Kun je bat mix niet gebruiken icm voeding?
    Last edited by Wietblad; 23 March 2012, 20:11. Reden: regels doorgenomen

    #2
    Re: Stroomkabel voor aftappen en vraag over aarde met Hesi producten

    zal wel niet lang duren dat hier een slotje op komt

    Comment


      #3
      Re: Stroomkabel voor aftappen en vraag over aarde met Hesi producten

      hoe kan ik de titel veranderen? ik heb mijn vraag er al uitgehaald..

      Comment


        #4
        Re: Stroomkabel voor aftappen en vraag over aarde met Hesi producten

        je antwoord op je vraag staat al ergens, moet je ff goed kijken zoals stiekel al zei dat denk ik dus ook maar je kan het besten denk ik gewoon goed navragen bij een growshop. weet je altijd wat goed is

        Comment


          #5
          Re: Stroomkabel voor aftappen en vraag over aarde met Hesi producten

          ik snap niet dat je hier en daar wat in gelezen hebt met zo, set up en gebruik zaden invb met stekjes en badmix is nog niet nodig voor jou

          Comment


            #6
            Re: Stroomkabel voor aftappen en vraag over aarde met Hesi producten

            Okay, een paar mededelingen aangaande dit topic.

            Conclusie.

            Dit topic is 1 keer gemeld, 1 keer gewijzigd en wel door de TS. Helaas, vind ik als mod een mager resultaat, maar is niet anders! Terwijl we samen het forum behouden willen en kwalijke zaken moeten weren om dit voor een deel te garanderen!

            Neem eerst de regels door en ga je dan pas posten.
            3,6 kW aan lampen en aftappen voor de meter (of niet) zijn zaken die hier absoluut NIET gewenst zijn.
            Resulterende in een ban voor de starter, wij wensen geen associatie met broodkweken, aftappen o.i.d.
            Laat dit weer een waarschuwing zijn voor startende leden en eventuele overtredingen die binnen de vastgestelde regels vallen; in de regel geen pardon, je gaat eraf zonder blikken of blozen!


            M.v.g.
            vale
            nog steeds glob mod van JD

            NB.
            Zie je een topic waar om zaken gevraagd worden die hier niet thuis horen, maak er een melding van!
            Dit doe je met behulp van het driehoekje onder het desbetreffende bericht.
            , een beetje hulp wordt gewaardeerd door ons allen.

            Comment


              #7
              Re: Stroomkabel voor aftappen en vraag over aarde met Hesi producten

              ^^ Idd, volgende keer: kop d'r af
              Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
              Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

              Comment


                #8
                Re: Stroomkabel voor aftappen en vraag over aarde met Hesi producten

                ip adres doorgeven aan de politie? gne gne gne
                Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                Comment


                  #9
                  Re: Stroomkabel voor aftappen en vraag over aarde met Hesi producten

                  Comment

                  Bezig...
                  X