Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help - Beginner

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Help - Beginner

Korting op 420shop
    Hallo,

Ik heb me zojuist aangemeld op dit forum en ik heb een aantal vragen.

Ik wil twee wietplanten gaan kweken of hoe je het ook noemt, maar ik heb er eigenlijk helemaal geen verstand van
    Wat zijn de beste methodes om wiet te kweken welke lampen enzovoort, ik wil de twee planten in mijn schuur neerzetten.
    Als jullie mij een beetje kunnen uitleggen hoe het proces gaat en wat ik het beste allemaal kan doen.

Alvast bedankt,

Re: Help - Beginner

De beste methode is om eerst veel te lezen..

Deze link heb ik veel aan gehad;
    Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.

Smookse

Comment

De staat heel veel informatie op, en ik weet zo gauw niet waar ik moet beginnen.

Comment

Achteraan..

Comment

Ik zou eens beginnen met dit kweekverslag te lezen. Vrijwel alles komt erin aan bod:

Comment

Oke, dankje wel ik zou dat wel eens gaan lezen.

---------- Post added at 22:42 ---------- Previous post was at 22:33 ----------

Ik begon dus te lezen en er stond iets met een doel en welke lampen, maar ik heb dus totaal geen verstand van die lampen met Watt en wat voor soort lampen, ik wil gewoon twee planten maar ik weet niet welk soort lampen ik zou kunnen gebruiken, en ik las ook iets over een groeihok, maar is dat noodzakelijk als ik het in de schuur wil gaan kweken en kan ik misschien in de schuur een soort hok om de wietplanten bouwen of is dat niet nodig ?

Comment

als je zo graag wietplanten wilt kweken, dan hoort daar ook de benodige kenis bij. en alles wat je moet weten kan je vinden op dit forum. als je 2 uurtjes rondkijkt heb je waarschijnlijk al veel meer geleerd, dus kijk gewoon rond

Comment

Bezig...
              X