Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaad herma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaad herma

    Korting op 420shop
    Hoi iedereen, enige tijd geleden heeft monty en anderen mij al geadviseerd rondom mijn herma plantje. De plant is waarschijnlijk door stress een herma geworden. Ik heb inmiddels het zaad van de herma uit laten komen en ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Dit gezien ik het maar vreemde planten vind. Ik heb ze alleen wortelstimulator gegeven. Momenteel heb ik ze in de bloeifase gezet. In de groeifase schoten ze de lucht in en hebben een ontzettend dikke stam wat ik niet gewend ben. Ook hebben ze bladeren met 7 en meer vingers...
    Attached Files

    #2
    Last edited by monty; 29 March 2012, 19:32.

    Comment


      #3
      Re: Zaad herma

      Dag Monty, ja ik ben er weer en hoopte natuurlijk op jou reactie. Nee ze laten helaas nog geen voorbloei zien maar we hebben ook pas 2 dagen geleden de tijden veranderd. Zo gauw er meer te zien is plaats ik de foto's!! Bedankt voor je reactie weer!!
      Last edited by ceBep; 29 March 2012, 18:11. Reden: quote verwijderd bovenstaand bericht, niet toegestaan.

      Comment


        #4
        Re: Zaad herma

        Sneller dan bij me vorige plantje zijn de eerste verschijnselen er!IMG01512-20120330-1406.jpg

        Comment


          #5
          Re: Zaad herma

          Dat is in elk geval al eens normale vrouwelijke voorbloei. Ziet er goed uit allemaal. Ik blijf volgen.

          Grtz

          Comment


            #6
            Re: Zaad herma

            Kijk vooral goed in de onderste oksels voor mannelijke bloemetjes. Heb hier ook zaad met een deel vrouwelijk en een deel herma, bij de hermas verschijnen de eerste mannelijke bloemetjes altijd onderaan, dikwijls heeft zo'n mannelijk bloemetje zelfs een pistel.

            Bij mij begonnen ze altijd onderin, de hooftoppen bleven meestal vrij van mannelijke bloemvorming.

            Misschien heb je er iets aan, ziet er uit dat het de goede kant op gaat!!!
            Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

            Comment

            Bezig...
            X