Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bladeren worden snel geel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladeren worden snel geel

    Korting op 420shop
    Hallo, mijn plantje heeft nu zijn eerste week bloei achter de rug en staat nu 4 weken in de batmix. maar er beginnen nu al bladeren te vergelen en (bijna) af te vallen. ik snap niet hoe dit komt omdat batmix voor 6 weken voeding in zich zou hebben. ik kweek wel relatief kleine potten (7,5L) zie foto's voor meer.
    het is een northern light auto

    dag 8 bloei.jpgdag 8 bloei (2).jpgdag 8 bloei (3).jpg

    als iemand weet hoe dit eventueel zou komen, of of ik er uberhaupt is aan moet doen laat het weten!

    #2
    Re: Bladeren worden snel geel

    Die trekt N uit het onderste blad om dat boven te gebruiken. Een N tekort dus.

    Comment


      #3
      Re: Bladeren worden snel geel

      wat raad je me aan er aan te doen? wat moet ik ervoor kopen?

      Comment


        #4
        Re: Bladeren worden snel geel

        Ik zou die een beurt groeivoeding geven. Je moet in elk geval bijmesten met een meststof die veel N bevat.

        Comment


          #5
          Re: Bladeren worden snel geel

          en bijmesten kan met een vloeibare voeding? dit is m'n eerste kweek dus ik moet het helaas nog leren...
          in ieder geval bedankt voor de antwoorden!

          ik heb even gekeken en zou ik dit met alga bloom van plagron kunnen doen? NPK-meststof (6-12-10)
          Last edited by Joepje; 30 March 2012, 12:24.

          Comment


            #6
            Re: Bladeren worden snel geel

            Die NPK meststof bevat N, stikstof 6% ; P, Phosfor 12% en K, Kalium 10%.

            Comment


              #7
              Re: Bladeren worden snel geel

              mijn plant staat slechts 3 weeken in de groei en krijgd al het zelvde probleem , voor mij dezelvde tips ?

              Comment


                #8
                Re: Bladeren worden snel geel

                lijkt me tijd dat je indd gaat bijvoeden,maar wrm drie weken groei ?

                Comment


                  #9
                  Re: Bladeren worden snel geel

                  dat is gemiddeld en autoflowers groeien ook 3 weken

                  Comment


                    #10
                    Re: Bladeren worden snel geel

                    flesje bio groei en flesje bio bloei kopen van biobizz is biovoeding deze hoef je niet af te zuren.heb er goede ervaringen meevolgens hun schema moet je gedu
                    uren de bloei ook een beetje groei blijven geven,juist om deze problemen te voorkomen.

                    Comment

                    Bezig...
                    X