Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plantje helemaal verkleurd wat te doen? met foto!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Plantje helemaal verkleurd wat te doen? met foto!!!

Korting op 420shop
    me plantje ziet er sinds een paar dagen egt raar uit, en het word alleen maar erger lijkt het wel, hoe komt dit en hoe kan ik dit probleem oplosse?

ik ben ten einde raad hier de foto:
    IMG016.jpg

Re: Plantje helemaal verkleurd wat te doen? met foto!!!

Die lijkt te verbranden doordat die in te voedzame grond staat of je voed die veel te vroeg. Je start in een lightmix of in zaai en stekgrond. Gewone bemeste potaarde is veel te voedselrijk voor ze. De EC is dan buiten het plantje hoger dan in het plantje wat omgekeerde osmose ten gevolg heeft. Er word an dus water aan de plant ontrokken om de zoutconcentratie binnen en buiten de plant gelijk te krijgen. Dit vocht onttrekken aan de plant noemen we verbranding.

Comment

oke man dus ik kan er nu weinig aan doen, ik heb de potgrond van de tuincentra maar het andere plantje is helemaal niet zo erg verbrand als deze.

wat kan ik er aan doen medekwekers?

Comment

grond van de growshop halen

Comment

ik weet wat je kon doen voor het planten, maar daar heb je blijkbaar de tijd niet voor genomen...

Comment

En die grond van de growshop pas gebruiken nadat ze een tijdje in arme grond heeft gestaan, veel te veel voeding voor een baby.

P.S
            Ik kweek op potgrond van de C1000, Aldi, Multi Mate e.d. alles wat in de aanbieding is, heb geen euri over voor die grondjes.

Comment

Ik heb men zaadjes in een stekcartouch laten opschieten. En ze daarin laten wortelen. Dan heb ik ze in potgrond gezet. En ik heb geen last gehad van problemen.
              Eerste guerillakweek Royal dane

Comment

sorry maar ik weet niet hoedat ik fotos moet plaatsen maar ik heb 5-planten binnen en er zijn er 3bij en dat zijn juist JACHTLUIPAARDEN,het is geen MEELDAUW wat ikheb maar ik ben 46jaar en heb al ALLES gezien maar DAT SLAAT WERKELIJK ALLES en ik KLAN ER NIKS aan doen omdat er gewoon NIKS INFORMATIE te vinden is over dat soort RARE SPIKKEL-ZIEKTE,wie kent iets van dit FENOMEEN, gr Danny

Comment

Danny, er kloppen wat dingen niet. Je hebt planten, maar het zijn jachtluipaarden? Wat zijn het nu? Je hebt alles gezien, dit slaat alles, maar je weet niet wat het is. Je kunt het niet vinden? Kijk eens bij de zoekfunctie naar bladproblemen. Foto's kun je uploaden door boven het type-gedeelte op dat vierkantje met zwarte hoekjes te klikken (rechts naast die wereldbolletjes). Succes met je katachtigen!
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

hee mense, ik heb nu light batmix gekocht en heb ze net overgepot naar 15 liter potten, dit zal ervoor zorgen dat het beter gaat als ik zo naar jullie antwoorden kijk.

nu 22 dagen oud dus vnv gaan ze onder de hps 400 watt

Comment

Jachluipaarden hebben een vacht die op zijn blad lijkt, schat ik zo

Zoek eerst door het forum en open een topic. Denk namelijk dat het spint is

Kareltje23 -> Hopelijk gaan ze nu goed! Succes!
                      Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                        Danny, er kloppen wat dingen niet. Je hebt planten, maar het zijn jachtluipaarden? Wat zijn het nu? Je hebt alles gezien, dit slaat alles, maar je weet niet wat het is. Je kunt het niet vinden? Kijk eens bij de zoekfunctie naar bladproblemen. Foto's kun je uploaden door boven het type-gedeelte op dat vierkantje met zwarte hoekjes te klikken (rechts naast die wereldbolletjes). Succes met je katachtigen!
                        Zorg voor een foto als je echt advies wil.

Klinkt als spint of een Ca tekort.

Comment

Ik stop mijn stekken in Gold label special mix aarde(dit is bemest)en ik heb geen problemen met het stekje wat er in staat

Comment

Bezig...
                          X