Beste mensen,Ik ben voor het eerst begonnen met het kweken van wiet en heb 15 plantje nu staan ze 9 weken en zien er naar mijn gevoel goed uit ik heb alles op gevoel gedaan veel geobserveert en gelezen heb geen meters om ook maar iets te controleren.Ik weet niet eens wat voor soort het is (had PP besteld maar de leverancier had deze niet meer) nu beginnen de draadjes aardig te verkleuren ik zal ALS het mogelijk is wat fotos uploaden. wie kan mij vertellen wanneer ik moet oogsten.Bvbd Bandi
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oogsten
Collapse
X
-
Re: Oogsten
btw. Spoelen op aarde is gewoon water geven zonder voeding. Niet verdrinken.
Ik stop met voeding meestal 10-14 dagen voor de oogst, op het moment dat de trichomen (niet de "draadjes") grotendeels milky zijn.
Wanneer oogsten.
Comment
-
100_4124.jpg Dus als ik het goed begrijp moet ik volgende week beginnen met flushen,hierbij een foto van hoe ze er nu bij staan
Comment
-
trichomen zijn niet de 'sliertjes' die de strek van de top vormen, maar de kristalletjes die eigelijk kleine door oppervlaktespanning gevormde zakjes zijn een soort slanke paddestoeltjes. deze details zie je niet met het oog.
Op het oog vormt het een soort laag van 'thc haren', alhoewel de trichomes niet voor 100% uit thc bestaan.
ingezoomd=
-doorzichtig glasachtige kleur = nog niet rijp
-doffe witte kleur=rijp aan het worden
-melkwit tot lichtoranje=oogsten
-oranje= late oogste een deel van je thc is verloren maar deze bud zal meer CBN bevatten.
voor mij werkt een simpel vergrootglas ook
En 500gram moet te halen zijn toch? mazzelLast edited by vissenoog; 1 April 2012, 18:27.sigpic
Comment
Comment