Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oogsten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Oogsten

    Op het einde van je kweek gaan je toppen nog flink zwellen dus dat zal je komende weken wel gaan mee maken.
    Ik zelf oogst altijd liever een beetje laat dan te vroeg.

    suc6
    God was never on your side..

    Comment


      #17
      Re: Oogsten

      P1060913.jpgP1060915.jpg

      Comment


        #18

        Comment


          #19
          Re: Oogsten

          Dit is idd de omslag van clear naar milkey, net te vroeg om te oogsten. Deze zullen nog een week moeten. Hoe snel het omslaat van clear naar milkey naar amber is moeilijk iets over te zeggen, Kan snel gaan kan langzaam geen. Strain en de omgevingsfactoren, gesteldheid van de plant enz. hebben hier allemaal een factor in en er is dus eigenlijk geen zinnig woord over te zeggen.

          Spoelen doe je niet op aarde je gaat enkel je laatste week enkel water geven. Ik zelf geeft ze de laatste 2 a 3 weken enkel water omdat ik graag een schoon wietje ook en de grammen me niet zo veel boeien.

          Ik knip gewoon ingezoomd door een loepje dat 7 x vergroot met een gewoon digitaal fototoestelletje niks bijzonders.



          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sten-Trichomes
          Last edited by monty; 2 April 2012, 12:14.

          Comment


            #20
            Re: Oogsten

            Aha, thanks Monty, dat is nu de info waar ik naar aan het vissen was. Ikzelf zit met een relatief snelle strain, Bubblegum, dus vermoed dat de omslag dan ook relatief snel gaat.

            Zit dus wel te sukkelen met zo'n microscoopje, als ik had geweten dat een loupe zo'n goeie resultaten geeft... Nou nou, dan zal ik in de volgende dagen eens proberen zo'n loupe te vinden ergens te velde, als ik je foto's zie, dan is dat volgens mij toch veel veel duidelijker dan werken met zo'n oogmicroscoopje 60*. Zal vanavond alsnog eens gaan turen om te proberen te zien hoever ik sta. Denk dat er in de volgende dagen wel gehakt mag worden, ben ondertussen al een dag of 3 bezig met spoelen.

            Nogmaals dank voor alle goeie en duidelijke info!
            Last edited by RbtMastah; 2 April 2012, 16:11.

            Comment


              #21
              Re: Oogsten

              Thx Belladonna

              ---------- Post added at 21:35 ---------- Previous post was at 20:21 ----------

              Morgen gelijk zo'n loepje halen (pracht foto's) heb nu wel in de gaten dat ik nog een hoop moet leren, bedankt allemaal voor de reacties

              Comment


                #22
                Re: Oogsten

                Howdi Growers

                Wat is zoen loupe

                Comment


                  #23
                  Re: Oogsten

                  Wat is een loep? Wat is een zakdoek? Wat zijn aardappelen? Kom je soms van een andere planeet?

                  Comment


                    #24
                    Re: Oogsten

                    Loep_Triplet_20x_4c814440c04b4.jpg Een vergrootglas. Zoon juweliersloep die 20x vergroot is prima. 10 x is ook al heel wat.

                    Wat is een loep? Wat is een zakdoek? Wat zijn aardappelen? Kom je soms van een andere planeet?
                    Je kan natuurlijk ook gewoon een antwoord geven of niet reageren op de post. Ik lees vaak van je dat je vind dat topic of reacties niks toevoegen aan het forum. Bij deze kaats ik die bal even terug.
                    Last edited by monty; 1 May 2012, 09:19.

                    Comment


                      #25
                      Re: Oogsten

                      Ja hoor Monty, je hebt volkomen gelijk. Ik zal in het vervolg niet meer reageren op: waar koop je spaarlampen, waar kun je potgrond kopen, waar kun je zaadjes kopen, is het echt wel nodig dat ik wc-papier gebruik nadat ik gescheten heb.
                      Nochtans, ik reageerde op een uiterst onbenullige vraag, met een onbenullig antwoord. Nogmaals, je hebt volkomen gelijk. Laten we vooral niet achterwege laten om als randdebielen over te komen. "Wat is een loep" Naar mijn idee weet een kind van 10 jaar dat!

                      Comment

                      Bezig...
                      X