Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat zijn de voordelen van in maart, april te starten met een buitenkweek¿

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #17
      ik geloof hier eerlijk gezegd niet veel van. (behalve dat een vroegere plant meer last heeft van beestjes/ziekten, maar dat is logisch want hij leeft langer, dus logischeriwjs meer kans op beestjes gedurende zen leven. en ziekten staan vaak in verband met beestjes, dus dat kan ik ook nog aannemen..)
      Maar een plant die vroeger is gezaaid, wordt - naar mijn ervaring - echt wel een heel stuk groter, dikkere stam, en zal dus ook een grotere opbrengst hebben..
      Last edited by monty; 1 April 2012, 20:00.

      Comment


        #18
        Vroeg in het voorjaar heb je geen last van insecten, om de simpele reden dat ze er nog niet zijn. Tegen de tijd dat ze er wel zijn staan de tuinen alweer vol met het andere groen van de Intratuin en zo, dus genoeg keus en te vreten voor de critters.
        En een paar bladluizen, cicades, steekwantsen e.d. kunnen geen aanzienlijke schade toebrengen aan je plant, enkel als je last krijgt van een infestatie.

        Comment


          #19

          Comment


            #20

            Comment


              #21

              Comment


                #22

                Comment

                Bezig...
                X