Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoogte van de planten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hoogte van de planten

    Korting op 420shop
    hey ik ben al een hele tijd bezig met mijn kweek ze staan nu 4 weken op 1212 maar ze zijn nog steeds klein
    de grootste 50 en de kleinste 35 het zijn 9 white widows van rq in kweektent 120/120 en 600 wat in plagron batmix 18 l potten groei en bloeivoeding gegeven van plagron. is dat normaal dat ze zo klein zijn .......

    #2
    Re: hoogte van de planten

    50 Cm en 35 CM is niet bepaald groot, maar dat valt wellicht te verklaren aan het feit dat je je lampen op 12/12 hebt staan. Bij 12/12 begint je plant al meteen met bloeien. De meeste mensen laten hun planten eerst voorgroeien op 18/6. (Dan groeien ze een stuk sneller dan op 12/12 maar beginnen ze nog niet met de bloei).


    Nu denk je misschien: zou ik de lampen nu dan nog op 18/6 zetten? Dat zal menig JD lid je hier afraden, dit zorgt namelijk voor veel stress waardoor je planten wellicht herma-verschijnselen laten zien en deze stress zul je uiteindelijk ook terug vinden in de opbrengst (qua grammen).
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: hoogte van de planten

      ik heb ze vanaf 24 januarie al in de groei ik denk 6 weken groei gehad op 18

      Comment


        #4
        Re: hoogte van de planten

        Dus je bent nu al 10 weken bezig onder een 600 watt en ze zijn max 50 centimeter? Menig kweker krijgt het voor elkaar om na 10 weken al te oogsten

        Ik denk dat je even meer informatie moet geven over je kweekopstelling. In hoeveel liter potten staan de planten? Hoe hoog hangt de lamp t.o.v. de plantjes? Welke medium (potgrond, cocos etc.) gebruik je? Gebruik je voeding, zo ja in welke mate enz.
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Re: hoogte van de planten

          10x white widow in plagronbatmix in 18 liter potten eerste 4 weken geen voeding bijgegeven en daarna 2 weken alga grow tot bloei
          tijdens bloei krijgen ze alga bloom
          kweektent van 120 bij 120 de lampen staan op 60 cm boven de planten ik heb ook ook een actieve lucht inlaat en gtools afzuiger met fancontroller

          Comment


            #6
            Re: hoogte van de planten

            Excuses, zag dat een deel van deze vragen al in je beginpost stonden. Mochten al deze gegevens kloppen dan vind ik het maar vreemd.

            Wellicht dat andere leden van dit forum je verder kunnen helpen, ik heb zelf zo 1 2 3 geen inspiratie waar het aan kan liggen. (Op het gebruik van een slechte strain na dan)
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment


              #7
              Re: hoogte van de planten

              ik hoop dat er mensen zijn die willen reageren......

              Comment


                #8
                Re: hoogte van de planten

                'Mugjes' in je hok ?
                Zet eens wat foto's ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: hoogte van de planten

                  Genoeg water ?
                  250ml per beurt in een 18L pot schiet natuurlijk ook niet op


                  Ajo
                  Ventje
                  Living in Second live for real

                  Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                  Comment


                    #10
                    Re: hoogte van de planten

                    algemeen worden white widow plantjes niet zo groot maar dit is wel hel klein...

                    Comment

                    Bezig...
                    X