Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

soort wiet zaad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

soort wiet zaad

Korting op 420shop
    hallow ik heb zinds kort een kweekastje gemaakt
    LxBxH 20x20x40
    en heb pc vans boven aan om af te voeren
    en onder aan om aan te voeren.
    hoorde iets over philips tornado lamp maar hoeveel watt moet je hebben voor 1/2 plantje's
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    waar het nu om gaat is de naam van die hele kleine wiet plantjes had er wel van ge hoord maar ben het vergeten
    dus wie helpt me
    greetzz

Re: soort wiet zaad

Er zijn 2 soorten die erg klein blijven: kabouterwiet, met het blote oog nog zichtbaar en nanowiet, zichtbaar te maken met een microscoop. Vooral de nanowiet scoort bij mij goed. Vorig jaar stond mijn tuin er vol mee. Toen de politie op bezoek kwam zagen ze het niet staan: ze hadden geen microscoop bij zich.
    Last edited by Xtreme; 2 April 2012, 17:13.

Comment

dat waren plantjes die iets van 25 tot 30 cm hoog worden weet aleen de naam niet meer
      ?die kabouter wiet hoe groot word die?
      en waar kan je die kopen
      thks

Comment

Sorry, ik maakte een grap. Lowryder 1 en 2 zijn voorzover het me voor de geest staat de kleinste wietplanten.

Comment

haha,

Zit niet mee he?
          One "small" step for a man....one giant tree for mankind

Comment

di lowryder 1 zit me wel goed
            waar kun je die kopen en wat kosten ze?

Comment

Kijk eens op www.wiedzaadjess.nl.
              Succes

Comment

dankje heb ze ge vonden
                Oeps, er ging iets mis. Je bent helaas naar een pagina geleid die niet (meer) bestaat. Naar wat ben je op zoek? We helpen je graag verder.

die gaan het worden(zijn die een beetje goed voor een beginner ?)

Comment

Het is gewoon heel simpel: koop bij een tuincentrum wat zaai- en stekgrond. Vul hiermee een aantal plastic automaatbekertjes, yoghurtpotjes of iets dergelijks en stop in de vochtig gemaakte aarde je zaden en zet de potjes onder de lamp in je minikasje. Na 2 weken verpoot je de zaailingen in potgrond. Wellicht kun je van wat hout een bakje van 35cm bij 35 cm en 10 cm hoog in elkaar knutselen waar ongeveer 3 liter potgrond in past. Dan kunnen de wortels nog wat uitdijen. Het zal toch een hele toer worden om in zo'n klein kasje iets te laten groeien.
                  Succes
                  Last edited by Xtreme; 4 April 2012, 14:59.

Comment

@ Extreme Nano-wiet lol.............

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                      Kijk eens op www.wiedzaadjess.nl. Succes
                      wiedzaadjess ghehehe
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ben je nog lichtjes het licht vergeten in deze donkere dagen...................

Het is > 400 watt m2 Blauw-wit (5-6000 K) tijdens de groei. en warm geel-rood (2-3000 K) tijdens de bloei.

Een auto flower als LR2 geef je alleen lange dag 18-6 of 20-4
                        Als je potgrond gebruikt die aardig voorbemest is, hoef je waarschijnlijk alleen wat PK 13-14 bij te mesten in de bloei.
                        Koop een Fertometer om het zeker te weten.

Maar ik vermoed dat dat lucifers doosje waar jij in wil kweken te klein is.

Succes, HJM
                        Last edited by HJM; 4 April 2012, 17:33.
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

ja daar past niks in aangzien je potten al zoon 10 a 15 cm hoog zullen zijn en een plantje minimaal 30 cm word

Comment

Jongens, laten we het niet te moeilijk maken. Kweken in een kasje van 20 * 20 * 40 kost meer dan shopwiet. Maar dat geldt evenzeer voor de sla uit mijn moestuin. Als ik een komkommer in de supermarkt koop krijg ik soms een krop sla cadeau. Maar wat is er leuker dan een eigen produkt op tafel te zetten en op te roken? Ik heb zat "meuk" gerookt van kwekers, die ik gelijk de kliko in zou hebben gepleurd.(niet de kwekers dus maar hun produkt). Dan zeg je toch gewoon ik heb ook wat eigenteelt en bij de volgende maken we een mixje! Uiteindelijk is dan een ieder gelukkig.

Comment

om maar even terug te komen op de voeding voor autoflowers..
                              ik geef ze organische voeding van lidl.
                              autoflowers vragen ook niet zoveel voeding.
                              pk 13/14 geef ik zelf ook niet maar dat omdat ik lichtjes voed met de organische troep van lidl

grtz, angel777
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Bezig...
                              X