Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kan je kweken zonder tent?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kan je kweken zonder tent?

    Korting op 420shop
    hallo,

    ik zou graag wat plantjes zetten in mijn kelder. Kan dit ook zonder tentje of kast? Ik zou 1 lamp van 600w gebruiken. Heb ik dan ook een afzuigsysteem nodig?
    of moest hier ergens een topic over zijn?
    thx
    JElle

    #2
    Re: kan je kweken zonder tent?

    Ja je kan kweken zonder tent, je kan ook een kast ervoor gebruiken of een hok timmeren.
    Een andere oplossing is gewoon de keldermuren zelf witten of bekleden en de kelder in zijn
    geheel gebruiken als kweekruimte, wel opletten dat je de temperatuur onder controle kan
    houden en dat je geen kieren hebt zodat er geen geur kan ontsnappen en je geen lichtlek hebt.
    Een afzuiging met filter heb je absoluut nodig als je niet wil dat je hele huis gaat stinken.
    En stel je eerst eens even voor in het desbetreffende topic en lees de regels eens door.

    Comment


      #3
      Re: kan je kweken zonder tent?

      Ik heb me daarnet even voorgesteld!
      Ik vroeg me gewoon ook af, als ik werk zonder tent of kast, of ik dan die filter gewoon naar mn plantjes moet zetten? Of hoe moet ik dit dan doen? En waarom eigenlijk wit? Weerkaatst dit het licht beter dan pakweg iets als aluminiumfolie?
      Alvast bedankt!
      JElle

      Comment


        #4
        Re: kan je kweken zonder tent?

        prrrrt waar kan ik de info vinden ie ik nodig heb?? Moet ik die filter gewoon naast mn plantjes zetten? Of hoe doe je dat zonder tent of kast? Ik kan er namelijk geen zetten want onze kelder is maar 1m70 hoog! En is wit schilderen beter dan bijvoorbeeld zilverpapier?
        Jelle

        Comment


          #5
          Re: kan je kweken zonder tent?

          Ik zou zeggen, gebruik de zoekfunctie van dit forum maar eens
          En lees eerst wat meer, alle info is tenslotte aanwezig, ook over de effecten van witte muren enz.

          Comment

          Bezig...
          X