Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen beginner (tent)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vragen beginner (tent)

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal , ik ben nieuw hier en heb al behoorlijk wat gelezen op dit forum.

    ik wil graag beginnen met het kweken in een tentje dat binnen in de garage staat.
    en wou graag een kant en klaar tentje kopen , zoiets als dit :
    Homebox XL Grow Tent 1.2 m2 Basic Setup


    1 Inbegrepen Homebox XL Grow Tent 1.2 m2

    2 Inbegrepen Assimilatie Licht Systeem met Philips Son-t-pia + Lamp

    3 Inbegrepen Ventilator Rvk 225 m3
    4 Inbegrepen Bijhorende Koolstof Filter 160 kub

    ik heb een aantal vragen hier over :

    Ten eerste , is dit allemaal plug and play als ik de snoeren erbij doe ? dus een kwestie van aansluiten op stroom en gaan ?
    ten tweede , is dit alles wat ik nodig heb qua apparatuur incl temp meter,ph meter ? aangezien ik ook nog wat lees over relais,tijdschakelaars,fancontrollers en dergelijke wat me niet echt nodig lijkt aangezien ik het niet allemaal zo proffesioneel wil aanpakken en gewoon lekker voor mezelf wat ga kweken
    en ten derde , hoeveel plantjes kan ik ongeveer kwijt in deze tent ? en kan deze tent gewoon de lucht uit de redelijk koude garage halen ?

    alvast bedankt ,

    Erik
    Last edited by erik6; 10 April 2012, 19:45.

    #2
    Re: Vragen beginner (tent)

    Ik kan je maar 1 ding zeggen...
    Tomtom aan zetten, "Ijzendijke" intypen, en gaan met die banaan.

    Daar zul je zeker en vast met een goed gevoel de deur uit lopen, en gaat niet met lege handen naar huis. Dat kan ik je garanderen.
    De mensen daar zijn Zeer goed in wat ze doen, en heel klantvriendelijk. Ze nemen alle tijd voor je, en beantwoorden al je vragen heel duidelijk en serieus. Ook krijg je nog eens een lekkere bak koffie.

    Als je niet te ver daar vandaan woont, zou ik zeker gaan. (en anders ook haha)

    Comment

    Bezig...
    X