Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorgroeien onder spaarlamp, gaat dit goed?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voorgroeien onder spaarlamp, gaat dit goed?

    Korting op 420shop
    hallo allemaal

    Dit is de 2x dat ik een eigen kweek heb. Heb dit jaar gekozen voor 3 autoflowers van dinafem (haze) + nog een white window.

    Dit jaar was ik er vroeg bij en dacht daarom om mijn plantjes voor te laten groeien onder een spaarlamp van 20 watt. Kan iemand mij vertellen of dit goed gaat zo? Kwa afstand en juiste licht kleur...
    Zou ik ze miss ook beter gwn achter het raam kunnen zetten?

    1 autoflower maakt trouwen ook 3 blaadjes aan in plaats van 2
    dig a hole, plant a seed, wait for rain and wish for weed..

    #2
    Re: Voorgroeien onder spaarlamp, gaat dit goed?

    is goed mogelijk maar 20 watt, ga lekker strekken, dus neen dit gaat niet echt werken
    beter koop je wat tl, cool white, bevoorbeeld of een andere kleurcode gaat natuurlijk met spaarlampen even goed
    enkel word de oppervlakte al gouw een heel stuk kleiner en je hebt 3 plantjes dus beter niet doen,
    voor raam ga niet veel helpen nog te weinig licht vermoed ik zeker omdat het zo klein nog is en er is nog maar 13 uur licht per dag
    wordt enkel maar met stress geboren dan

    Comment


      #3
      Re: Voorgroeien onder spaarlamp, gaat dit goed?

      hallo ik kweek ook met 4 spaarlampen philps tornado 23w per lamp 5 WW staan zijn nu lekker aan het bloeien nog een week en het is oogt tijd trouwens gebruik die lampen bij groei en bloei gwn groetjessss

      Comment


        #4
        Re: Voorgroeien onder spaarlamp, gaat dit goed?

        ja lijkt mij voor voorgroei geen probleem ik zou de lamp alleen horizontaal proberen
        dan heb je meer lichtvlak dan het zo rechtop neer te zetten. maar voorgroeien als in 1 week
        (of extra uurtjes in de avond) of volledige groei want dat gaat denk ik niet werken.

        tevens hebben autoflowers en auto ontwikkeling voor bloei, dus de plantjes blijven zo
        inderdaad heel klein.

        Comment

        Bezig...
        X