Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plant grootbrengen onder zeer basis omstandigheden...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: plant grootbrengen onder zeer basis omstandigheden...

Oorspronkelijk geplaatst door Beze View Post
    Als afzuiging enkel voor de geur moet en niet voor de planten dan laat ik die wel weg..
    Daar zit je dus fout. Afzuiging is om de warmte kwijt te raken en de lucht te verversen. Dit moet 24/7

Maar alles was al in de 1e reactie van WeedoHolic gezegd.
    Apart dat je een vraag stelt, er dus niets vanaf weet, en dan het antwoord in twijfel trekt.

Ik zeg "DOEN!"
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WeedoHolic View Post
      Zonder afzuiger en filter kan best, alleen dan is het een kwestie van tijd voordat de cops aan je deur komen.
      Verder heeft een afzuiger meerdere functies: lucht verversen, lucht zuiveren, en om de temperatuur en luchtvochtigheid bepalen.

Op 12/12 kan al vanaf zaailing, alleen dan is het aan te raden om zoveel mogelijk planten onder de lamp te zetten omdat de planten dan voornamelijk in de lengte groeien.
      SOG (sea of green) noemt men dat in deze scene. Dus onder een 400watter zet je er dus 9 of 16 neer.
      Ikzelf heb er nu 10 onder een 400watter staan, in vierkante potten tegen elkaar aan

Anders maximaal 2 weken voorgroeien, planten groeien namelijk ook flink door in de bloei.
      Dus langer dan 2 weken = jungle.
      In dit geval zet je er minder neer, omdat je ze eerst in de groei zet.
      Dan zou ik er 3, hooguit 6 onder zetten.

thx allemaal voor jullie antwoorden!

toch maar besloten om voor een kweektent te gaan die dan in die schuur komt te staan. Met alles erop en eraan qua afzuiging. Wel een mini tentje: 60 x 60 x 160 cm maar das voldoende voor mij -). Ben immers vooral van plan met AF te gaan werken. Een echte plant kan ik nog klein houden en/of vroeger in bloei zetten

welke lamp zouden jullie aanraden in zo een klein tentje: toch een HPS 400W of eerder de lichtere en minder warme duo fluor 55W lampen? Ook al omdat mijn tenthoogte beperkt is met die 160cm....

Comment

Volgens uw kweekverslag hebt ge al een lamp van 400 watt...

Comment

idd maar das lijkt me gewoon teveel voor dit tentje, als ik zie welke warmte daarvan af komt

Comment

Bezig...
          X