Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag over lampjes voor mini kweek, en of iemand hier ervaring mee heeft

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraag over lampjes voor mini kweek, en of iemand hier ervaring mee heeft

    Korting op 420shop
    Hey mensen zag op internet dat iemand kweekte in zijn tv kast of pc nu heb ik en computer meubel en wil hier een mini kweek opstelling maken. Mijn vraag is wat voor soort lampjes moet ik hier in hangen, hoeveel watt wat voor kleur en hoeveel.
    wil met zaadjes van de auto mary kweken omdat die erg klein blijft passen 3 a 4 plantjes in een 0,75 liter potje [misschien grooter] hoogte 65 cm 45 cm diep 45 cm breed.
    tevens is er iemand die hier ervaring mee heeft aangezien ik alleen op balkon kweek omdat ik nog geen ruimte heb voor een tentje binnen.
    snap dat de opbrengst niet heel hoog zal zijn maar is maar puur als hobby en om wat te experimenteren

    #2
    Re: Vraag over lampjes voor mini kweek, en of iemand hier ervaring mee heeft

    Deze vraag is wellicht al 10 keer gesteld en even zoveel keren beantwoord. Je kunt ook dingen zelf uitzoeken in plaats van een vraag, die bij je opkomt, afvuren.

    Comment


      #3
      Re: Vraag over lampjes voor mini kweek, en of iemand hier ervaring mee heeft

      spaarlampen warmwit

      Comment


        #4
        Re: Vraag over lampjes voor mini kweek, en of iemand hier ervaring mee heeft

        Bij de gamma verkopen ze philips Tornado's 23 watt lampen.
        Die gebruik ik, en werkt opzich prima maar veel opbrengst heb je er waarschijnlijk niet mee.

        Comment


          #5
          Re: Vraag over lampjes voor mini kweek, en of iemand hier ervaring mee heeft

          Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
          Deze vraag is wellicht al 10 keer gesteld en even zoveel keren beantwoord. Je kunt ook dingen zelf uitzoeken in plaats van een vraag, die bij je opkomt, afvuren.
          Het mag precies geen moeite kosten. Lijkt hier meer en meer op Sesamstraat. Welke lampen, hoe een vsa aansluiten, wanneer in bloei, welke afzuiger, hoe toppen, welke voeding met welke aarde. Het staat allemaal al 100 keer uitvoerig beschreven. En elke dag krijg je opnieuw diezelfde vragen.

          Comment

          Bezig...
          X