Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek big bang auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweek big bang auto

    Korting op 420shop
    Hey, ik ben dus dieter en had wat vraagjes ivm de teelt , zelf is dit men eerste keer dat ik begin met kweken.

    Zelf heb ik dus al bloempotten en dergelijke gaan halen, nu hebk ik al paa keer gelezen dat ik ale voeding voor mn wijfjes gerust mag kiezen voor tomaten voeding (?)

    Ook zit ik met een vraag ivm de belichting voor ik eraan begin , het gaat dus over 3 plantjes op mn zolder , zou dit mogelijk zijn met gewone standaard lampen die ik in de winkel kan kopen, een lamp van 125 watt fzo of voldoet dit niet ?

    Mvg dieter


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    #2
    Re: Kweek big bang auto

    let met je potten erop dat je met PLASTIC potten werkt zodat je wortels net aan de pot kleven. ook is het belangrijk dat je gaten in de boden van je pot heb zodat eventueel overtollig water weg kan.
    als je met gewone lampen wil werken gebruik spaarlampen of tl in de kleuren coolwhite voor groei en warmwhite voor bloei.
    met zulke wattages zou je eventueel misschien ook kunnen kijken voor een plug and grow.

    succes

    Comment


      #3
      Het zijn idd plastieken potten , de plug & grow lampe zijn mij iets te duur om te beginne, moestek met het kweke een beetje ervaring hebbe zalk ik er idd meer geld in stoppe

      Maar tis mn bedoeling om gwn een lamp aan een tijdschakelaar te hange.

      Grtz


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: Kweek big bang auto

        ok,
        begrijpelijk tornado lampen schijnen wel geschikt te zijn
        misschien heb je hier wat aan:

        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Welke-Tornado
        Last edited by Nelago; 16 April 2012, 19:39.

        Comment


          #5
          Thanks voor de link, heb de minilink bekeken van philips maar kan dus niet vinde waar ergens in belgie je die lampe kan kopen ?


          Mvg dieter


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


            #6
            Re: Kweek big bang auto

            uhm ik denk dat je het meeste kans maakt door gewoon naar je lokale bouwmarkt te gaan en daar rond te kijken bij de lampen afdeling.
            als je gewoon even een medewerker aanschiet en vraag zegt dat je op zoek bent naar tornado spaarlampen moet het goed komen
            misschien dat je in belgie een ander merk lampen heb die hetzelfde doet en ander zou je altijd nog op zoek kunnen gaan naar gewone spaarlampen met de zelfde kleur code..hier niet op vast
            cool white voor groei warm wit voor bloei. ik meen ook ergen te hebben gelezen dat je met bang bang autotjes eventueel ook meteen warm wit kan gebruiken maar pin me hier niet op vast.

            Comment

            Bezig...
            X