Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tornado lampen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Om ff iets op te heldere , de vraag was waar vind ik tornado lampe? De vraag was ni, waar vindk een lampenwinkel, want blijkbaar in belgie vind je ze ni overal , mss heb ik de vraag mis geformuleerd.

    Maar anyways toch bedankt allemaal


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


      #17
      Re: Tornado lampen

      @beowulf

      hahaha zet m'n pc aan, opent gelijk dit bericht (stond nog open in de browser)

      brilliant "waar koop ik bananen" (ik kan familie in djakarta wel vragen op te sturen, toch idd moeilijk te vinden whoehahahaha)

      t zal de tijd van de dag van de ochtend van t eerste uur zijn, maar ik kom niet meer bij.

      tnx goed begin van de dag

      @oxydrene

      niet te lang bij wakker liggen. ik vind 'hoe meer zielen hoe meer vreugde'. dus je aanwezigheid
      word gewaardeerd. hier komt van alles van elk niveau dus je kan ook van alles als antwoord
      verwachten. maar zolang ze je niet dingen gaan toewensen valt de wereld mee toch, zelfspot is ook humor
      (bij mij wel, begon bij m'n geboorte en zit er nog aan vast )

      ik begrijp alleen niet waarom je ze niet wil bestellen via internet (haalde ik niet uit je vraag hoor is gokje)
      dan heb je ze met 2 dagen in huis. ideaal als je ze in een fysieke winkel lastig tot niet kunt vinden.
      online is de keuze ook vaak reuze. aanbod en aantallen direct leverbaar zeg maar.

      @all

      let my smile never ruin your day
      Last edited by bramonius; 18 April 2012, 07:30.

      Comment


        #18
        Ik sta redelijk cru tegenover lampn verzende via post, vertrouw het gwn ni qua breekbaarheid

        Grtz


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


          #19
          Re: Tornado lampen

          [QUOTE=Oxydrene;270030]Om ff iets op te heldere , de vraag was waar vind ik tornado lampe? De vraag was ni, waar vindk een lampenwinkel, want blijkbaar in belgie vind je ze ni overal , mss heb ik de vraag mis geformuleerd.

          Als je vraagt: "waar vind ik Tornado-lampen" dan verwacht je toch niet als antwoord bij de slager en de groentenboer? Misschien gebruiken die lieden deze lampen, maar ze behoren niet tot het artikelenassortiment van hun winkel. Het meest voor de hand liggende antwoord luidt dan toch in een lampenwinkel of een bouwmarkt? Waar je woont is niet bekend, dus het adres van een lampenwinkel in de naaste omgeving kan gewoon niet gegeven worden.
          Je moet er niet van staan te kijken of verongelijkt te doen, dat er op een infantiele vraag een ironisch antwoord wordt gegeven.

          Comment


            #20
            Das een feit


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


              #21
              Maar heb je de lampen al gevonden, ik ga niet voor je liegen blokker heeft ze zeker me bedrijf is druk bezig blokker filialen bij te plaatsen dus als er geen in de buurt is geduld aub wij werken hard maar kunnen niet alle plaatsen in een keer voorzien.

              Comment


                #22
                Ik kijk dit weekend wel in de bouwwinkel , heb geen haast

                Grtz


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                  #23
                  Re: Tornado lampen

                  ik bestel wel meer breekbaars online. is een risico, maar als je zelf een lamp in de winkel haalt en
                  je wil naar huis. is ie dan niet breekbaar? logischerwijs is diegene die pakjes bezorgd minder allert
                  op onze mooie bestelde spulletjes, maar om die reden (althans mijn vast bezorg meneer) is de persoon
                  ook beter ingericht (mooie bus, laden en pakketten rekken, enz enz, laten we verzekerd ook niet vergeten).

                  als ik een lamp vervoer met mijn souplesse en geduld, moet ik drie keer terug. want mijn vervoer is minder stabiel
                  dan die van de bezorger tenzij ze bij jullie met bolderkar bezorgen, maar hier komt een luxe transporter

                  heb vertrouwen dan komt het vast redelijk op zijn pootjes. en ach en lampje ik zou zeggen neem
                  de sprong en waag de gok. misschien gewoon een overtuiging nodig

                  succes weer.

                  Comment


                    #24
                    Re: Tornado lampen

                    Wat een gigantisch probleem zeg. Doe toch eens normaal. We laten computers, tv's, beeldschermen van honderden en soms duizenden euro's via een pakketdienst bezorgen en al die rommel komt ongeschonden aan. Als je een paar lampjes bestelt, worden die in noppenfolie gewikkeld en je kunt ze van een torenflat flikkeren en ze zijn nog niet kapot, mits in verpakking natuurlijk.

                    Comment


                      #25
                      Heb de lamp gevonde

                      Mvg


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                        #26
                        Re: Tornado lampen

                        Gefeliciteerd. Dat is minstens een week prestatieverlof waard. Wat vind je nu zelf van de toegevoegde waarde van deze mededeling?

                        Comment


                          #27
                          Volgens mij hoort er nog een zin te staan voor de mod, dat er een slotje op topic kan

                          Comment


                            #28
                            High five (toegevoegde nieuwswaarde:0)


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                              #29
                              Maar we hebben je genoeg afgezeikt, ik wens je succes met je kweek en als je hulp nodig heb horen wij het graag

                              Comment


                                #30
                                Geen prob , ik start er deze week mee en maak wel een topic

                                Grtz


                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...
                                X