Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

blad problemen indoor buitenlandse wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    blad problemen indoor buitenlandse wiet

    Korting op 420shop
    ik heb hier paar planten o.a. uit griekenland staan en ze hebben bladproblemen, ikzelf kan niet goed inschatten of het TMV of een ander virus of bladprobleem is omdat ik niet veel ervaring heb vandaar deze post ,heb alles afgezocht maar kan nog niet goed inschatten welk probleem het is,,

    de fotos zijn van verschillende planten, het gele is omdat ze al bijna aan het eind zijn, het grote probleem is dat ik ze wou klonen of 2 keer laten bloeien,,,maar zoals ik las als het TMV is dan zit het virus in de plant,,dus dat word geen klonen dan.de gesplitte is een sativa uit griekenland die nog zeker 2 weken moet, de rest die ik heb staan is bijna klaar,,denk dat ik ze over een week kan oogsten...
    de bruine vlekjes baren mij de grootst zorgen ,eerst dacht ik dat het resten waren van voeding die ik gedropt had perongeluk...maar dat is het niet...

    mijn vraag dus letterlijk: welke problemen heb ik met me bladeren en wat kan ik er nu tegen doen en wat heeft het te betekenen voor de rest van de planten in dezelfde ruimte en de planten die ik ervan af kloon?


    ik kweek met 600 watt lamp,en potten miss te klein van 8 liter, dit omdat ik niet veel ruimte heb,maaar volgende kweek worden minder maar grotere potten

    en nu ga ik verder huilen in een hoekje met me zieke plantjes
    Attached Files

    #2
    Re: blad problemen indoor buitenlandse wiet

    Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!



    suc6

    Comment


      #3
      Re: blad problemen indoor buitenlandse wiet

      Wilde net zeggen; het lijkt eerder een voedingstekort o.i.d.

      Succes
      {_̅_̅_̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅ju̲̅a̲̅n̲̅a̲̅_̅_̅()ڪے~

      Comment


        #4
        Re: blad problemen indoor buitenlandse wiet

        dit is geen voedingtekort als je het mij vraag eerder calcium tekort

        Comment


          #5
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: blad problemen indoor buitenlandse wiet

            bedankt voor de info! heb wat rondgegeken en ze gaan weer goed, deze moeten nog 1 weekje 2 weekjes dus zo erg was het niet ,maar heb 9 hydro in de groei ,5 griekse sativa en 2 indica en 2 skunks, en ik ga voor canna grond volgende keer, deze keer had ik die flutzooi ,wel met goede waardes maar niet speciaal voor onze schatjes...
            dan ga ik die maar klonen hehe

            heb al wel wat griekse weed gerookt en het is egt een heerlijke high, je voelt dat je gerookt heb maar een clear mind en geweldige smaak! egt een aanrader als je aan de zaadjes kan komen!

            Comment

            Bezig...
            X